دانلود نسخه رایگان QuickVPN

دسته بندی:

این روزها اینترنت به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده است. همه کار ها به اینترنت بستگی دارد، اما مسدود شدن برخی از سایت ها و برنامه ها کار را دشوار می کند. برای مقابله با چنین موانعی سیستم VPN معرفی شده است.
VPN مخفف Virtual Private Network است. VPN موقعیت مکانی و آدرس IP شما را تغییر می دهد و سایت ها و برنامه هایی فیلتر شده اند را باز می کند. به عنوان مثال زمانی که بخواهید از یوتیوب استفاده کنید، برای رفع انسداد باید با استفاده از VPN ،آدرس IP خود را تغییر دهید و بعد متصل شوید.
QuickVPN یک ابزار رایگان و قدرتمند است که طیف گسترده ای از IP ها را از کشورهای سراسر جهان ارائه می دهد. این بدین معناست که می‌تواند با حفظ حریم خصوصی از سرقت داده‌هایتان جلوگیری کند.
Quick VPN به شما امکان می دهد مکان خود را به هر یک از کشورهای موجود تغییر دهید تا بتوانید از برنامه های مسدود شده استفاده کنید و به صفحات وب هایی که به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی مسدود می‌شوند، دسترسی پیدا کنید.
  •    استفاده آسان و سرعت فوق العاده:

استفاده از آن بسیار آسان است؛ تنها کاری که باید انجام دهیم این است که برنامه را باز کرده و یکی از کشور های ارائه شده را انتخاب کنید. با استفاده از Quick VPN می توانید به تقریبا 13 مکان مختلف که در 11 کشور مختلف واقع شده اند دسترسی یابید. این شبکه ها از کشور های ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، استرالیا، هند، انگلستان، آلمان، فرانسوی و ایرلند وجود دارد. پس از انتخاب کشور مورد نظر، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه صورتی ضربه بزنید.
  • ارائه خدمات به صورت رایگان:

این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی موجود است و برای همه کاربران اندرویدی به راحتی قابل دسترسی است. در این نسخه لازم نیست برای باز کردن قفل مکان های برتر اکانت پرمیوم تهیه کنید. در اینجا به تمامی مکان ها به صورت رایگان دسترسی دارید.
در این نسخه هیچ تبلیغی وجود ندارد. همه تبلیغات در این برنامه مسدود شده اند تا کاربران بتوانند بهترین تجربه را داشته باشند.
هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از VPN وجود ندارد. تا زمانی که بخواهید می توانید از برنامه استفاده کنید.
برای دانلود این اپ به بخش لینکهای دانلود مراجعه نمایید.
  • دسترسی سریع:

یکی از ویژگی‌هایی که QuickVPN نسبت به سایر  VPNها دارد این است که داده‌های شبکه شما را در سرورهای خود نظارت یا ذخیره نمی‌کند. با اینکار حریم خصوصی کاملی را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. این در حالی است که برخی از ارائه دهندگان VPN داده های شما را رمزگذاری می کنند و برخی از آنها همچنان داده های اتصال شبکه را با ظرفیت های مختلف حفظ می کنند. این داده ها، زمانی که با نیت بد به آن دسترسی پیدا کنند، می توانند سرنخ هایی در مورد اینکه یک ترافیک خاص از کجا می آید و از کدام دستگاه ارائه میشود، یابند.
به عنوان یک پلتفرم VPN، این برنامه ترافیک را از دستگاه شما تغییر مسیر می دهد و قبل از عبور از یک سری سرورها، آن را رمزگذاری می کند که در نهایت فعالیت های شما را غیرقابل ردیابی شود. این به شما امکان می‌دهد هرگونه محدودیت اعمال شده توسط ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی خود را برطرف کنید و مشکلات مربوط به خدمات خارجی را که ممکن است داشته باشید، حل کنید.
با این حال، خدمات این برنامه با خطراتی نیز همراه است. همانطور که ناشناس هستید و از طریق کانال های رمزگذاری شده هدایت می شوید، تقریباً به هر سایتی دسترسی دارید. این بدان معناست که شما می توانید فایل ها را حتی از سایت های مخرب و محافظت نشده دانلود و به آنها دسترسی داشته باشید. برای مثال، فایل‌های apk  ممکن است حاوی ویروس یا باج‌افزار باشند و می‌توانید آنها را مستقیماً وارد دستگاه خود کنید.
 

نقاط قوت:

•    رایگان و بدون پرداخت هزینه؛
•    رفع هرگونه محدودیت دسترسی به سرویس هایی که در کشور مسدود شده است؛
•    پشتیبانی از تمام شبکه های تلفن همراه مانند Wi-Fi، 3G، LTE، 5G؛
•    امکان اتصال به 13 مکان در 11 کشور ؛
•    دارای سرعت نامحدود.

نقاط ضعف:

•    دسترسی محافظت نشده به سایت های مخرب.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:

حداقل سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 5.0

متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Yahoo! Mail  برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دانلود Yahoo! Mail برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران