نسخه بروز شده فیلترشکن speedify

دسته بندی:

نرم افزار Speedify با بیش از 10 میلیون بار دانلود از گوگل پلی یکی از محبوب ترین فیلترشکن ها در جهان میباشد.
با استفاده از فیلترشکن speedify به راحتی می توانید به وب سایت های فیلتر شده ای که قبلاً به آنها دسترسی نداشته¬اید دسترسی داشته باشید و از اطلاعات آنها استفاده کنید.
ارائه دهندگان این برنامه ادعا می¬کنند که فناوری اتصال منحصر به فرد این VPN به کاربران امکان اتصال به Wi-Fi، Cellular، Ethernet، Tethered Phones، Starlink و Satellite به طور همزمان میدهد. این فناوری برای بهینه سازی عملکرد ساخته شده است. آنها همچنین می‌گویند Speedify تنها برنامه‌ای است که می‌تواند چندین منبع اینترنتی را در یک اتصال فوق‌العاده با اولویت‌بندی خودکار فعالیت‌ها به هم متصل کند و به کاربران کمک می‌کند در هر نوع استفاده‌ای مانند پخش زنده، تماس تصویری، بازی و مرور وب، به طور یکپارچه و بدون قطعی در ارتباط بمانند.
 برای دانلود فیلترشکن speedify کافیست به بخش لینکهای دانلود مراجعه کنید
دانلود فیلترشکن رایگان quick vpn

به صورت رایگان شروع کنید:

در سرویس رایگان این VPN امکان استفاده از ۲ گیگابایت در ماه وجود دارد و برای استفاده بیشتر نیاز به خرید اشتراک ویژه دارید. اگر پس از استفاده از 2 گیگابایت داده های برنامه را پاک کنید مجددا امکان استفاده از 2 گیگابایت را میابید.  

ارتقا برای دسترسی نامحدود:

اشتراک‌های Speedify استفاده نامحدودی را ارائه می‌کنند و امکان دسترسی به تمام مکان‌های سرور در حداکثر ۵ دستگاه در یک زمان میباشد. برای دریافت دسترسی نامحدود فقط با 14.99 دلار در ماه یا 89.99 دلار در سال حساب خود را ارتقا دهید یا، کل خانواده خود را به اینترنت سریعتر و قابل اطمینان تر متصل کنید. اشتراک Speedify for Families به شما و چهار عضو دیگر خانواده اجازه استفاده از اشتراک را میدهد.

اتصال سریع به سرور:

همانطور که از نام برنامه مشخص است، این اپلیکیشن سرعت بالایی دارد. Speedify به طور خودکار شما را به بهترین شبکه اطرافتان متصل می کند. تمام اتصالات اینترنتی موجود را در یک اتصال فوق سریع، بسیار قابل اعتماد، ایمن و تاخیر کم ترکیب می کند. اگر از اتصال تلفن همراه استفاده می کنید و سرعت کاهش می یابد، Speedify به طور خودکار به WiFi متصل میشود. نتیجه این است که شما همیشه بهترین سرعت موجود را خواهید داشت.

امنیت و حریم خصوصی:

 Speedify در پس‌زمینه اجرا می‌شود و داده‌های ارسال شده به همه برنامه‌های شما را رمزگذاری می‌کند.
Speedify یک سیستم سریع، امن و قابل اعتماد است که برای محافظت از هویت و اطلاعات شخصی شما کاملاً رمزگذاری شده است. همچنین این برنامه می تواند انتقال داده های شما را رمزگذاری کند تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. Speedify به شما امکان می دهد فایروال ها (Firewalls) را دور بزنید و به سایت ها و برنامه هایی که فیلتر شده اند دسترسی یابید و به فعالیت های شما به صورت ناشناس در اینترنت باقی می ماند. این برنامه نه تنها از حریم خصوصی شما محافظت می کند، بلکه آدرس IP وب سایت هایی را که بازدید می کنید یا محتوای داده هایی را که از طریق سرویس ارسال یا دریافت می کنید ثبت نمی کند.

ویژگی های Speedify:

•    داده های نامحدود VPN (داده های برنامه را پس از 2 گیگابایت استفاده، حذف کنید)؛
•    بدون نیاز به ثبت نام؛
•    کاملا امن و محافظت شده؛
•    اتصال سریع.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:

•    سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 7.0 و بالاتر؛
•    پرداخت درون برنامه ای.


متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Yahoo! Mail  برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دانلود Yahoo! Mail برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران