نسخه آخر و کامل Memento برای موبایل

دسته بندی:

Memento: detective crime investigation v1.40.55 Mod – بازی نشانه: تحقیقات جرم و جنایت اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و جان بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Memento: detective crime investigation نام یک بازی در ژانر ماجراجویی است که توسط استودیو بازی سازی Guts United برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Guts United پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و در ساخت بازی های کارآگاهی تجربه زیادی دارد. جدیدترین بازی آنها یعنی Memento: detective crime investigation هم یک بازی کارآگاهی است. بازی های کارآگاهی به جهت ماهیت مرموز بودن و پازلی بودنشان همیشه برای گیمر ها هیجان انگیز بوده اند. اما این بازی ها مدتی است که در بازی های موبایلی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بازی پیش رو هم یکی از همین بازی هاست. در حالی که ایده این بازی هم تقریباً‌ مانند بازی های دیگر کارآگاهی است، در عین حال Memento: detective crime investigation در یک جهان و فضایی کاملاً متفاوت ارائه شده است و باعث شده تا این بازی با بازی های دیگر هم رده اش متمایز شود. مطمئناً شخصیت پردازی و خط داستانی عامل مهمی در انتخاب یک بازی کارآگاهی است اما چیزی که Memento: detective crime investigation بیشتر روی آن تأکید کرده است ارائه یک گیم پلی تعاملی و واقعگرایانه است و انصافاً از این بعد هم عملکرد بسیار خوبی داشته است.

در بازی Memento: detective crime investigation، شما باید یک کیس قتل های زنجیره ای را به عهده بگیرید و سعی کنید قاتل را دستگیر و تحویل قانون دهید. شما باید صحنه های جنایت را یک به یک مورد بررسی و تحقیق قرار دهید و معما های نهفته درون آنها را حل کنید تا بتوانید به سر نخ ها برسید. دقیقاً‌ مانند Duskwood – Crime & Investigation Detective Story، شما باید از تماس ها استفاده کنید، از پیام ها استفاده کنید، از هک کردن کامپیوتر ها استفاده کنید، عکس ها و مدارک را زیر و رو کنید، با مظنون ها صحبت کنید، و کارهای به اصطلاح کارآگاهی انجام دهید تا بتوانید قاتل را پیدا کنید. روی هم رفته باید گفت، طراحی مراحل بازی عالی هستند و به گونه ای درگیر کننده هستند که شما را تا انتها در جای خودتان میخکوب می کنند. سطح بالای واقعگرایانه بودن تماس ها، مکالمات، و دیگر کارهایی که احتیاج به تعامل دارند باعث می شوند تا با شخصیت ها همذات پنداری کنید و در خط داستانی بازی غرق شوید. گیم پلی و مکانیزم های Memento: detective crime investigation حس تازگی دارند و معما ها و مینی گیم های بازی قطعاً تجربه جدیدی برای شما خواهند بود. Memento: detective crime investigation توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم ای.پی.کی یار قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق سرور های ما در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.40.55

    • Improved stability
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Sonic Dash Go بازی سونیک اندروید بدون دیتا+مود

دانلود Sonic Dash Go بازی سونیک اندروید بدون دیتا+مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران