دانلود نسخه جدید Apocalypse Heroes

دسته بندی:

Apocalypse Heroes v1.0.4 Mod – بازی اکشن هیجان انگیز قهرمانان آخرالزمان اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان پاداش نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Old Oak Den برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter یک بازی شوتر بلند پروازانه و جسورانه است که توانسته با بهره گیری از المان های مرسوم بازی های اکشن و شوتر و نقش آفرینی، و همچنین با استفاده از مکانیزم های گیم پلی متفاوت و جدید شوتر، تجربه یونیک و منحصر به فردی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. در این بازی، شما کنترل ۲ قهرمان را به صورت همزمان به عهده دارید که در یک جهان آخرالزمانی با دشمنان شان مبارزه می کنند. ماجرا از این قرار است که طی یک رخداد نامعلوم و احتمالاً پارانرمال، سر و کله موجودات وحشتناک روی زمین پیدا شده و بقای نسل انسان ها با تهدید جدی ای از طرف این موجودات رو به رو شده است. حالا،‌ شما وظیفه دارید در ماموریت های مختلف با این موجودات مبارزه کنید و آنها را بکشید و ماموریت به ماموریت، بخش های مختلف زمین را از شر این موجودات خلاص کنید. بنابراین، اگر به بازی های اکشن و شوتر قهرمان محور علاقه دارید، Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد!

همانطور که پیشتر هم گفتیم، Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter گیم پلی متفاوتی را ارائه می کند. در اکثر بازی های شوتر، معمولاً یک کنترل برای حرکت کاراکتر وجود دارد و دکمه های دیگری که با آن تیراندازی و برخی کار های دیگر مثل نارنجک پرتاب کردن انجام می شود. اما در این بازی شما به صورت همزمان کنترل ۲ کاراکتر را به عهده دارید که برای هر کدام از آنها فقط یک کنترل حرکتی در نظر گرفته شده است. برای تیراندازی هم تنها کافی است کاراکتر هایتان را به سمت دشمنان حرکت دهید تا تیراندازی به صورت خودکار انجام شود. اگر بخواهیم به ظاهر بازی بپردازیم، باید بگوییم فضای گرافیکی جهان آخرالزمانی بازی بسیار زیبا است و به صورت رترو طراحی شده است. کاراکتر های بازی از فیلم های اکشن الهام گرفته شده اند. گیمر ها در ابتدا فقط به ۲ کاراکتر دسترسی دارند اما در ادامه می توانند کاراکتر های دیگر را با سکه هایی که از انجام دادن ماموریت ها به دست می آورند آنلاک کنند و حتی آنها را ارتقاء‌ دهند. کاراکتر های دشمنان بازی هم جالب هستند و گیمر ها در طول بازی با دشمنانی مثل زامبی، موجودات بیگانه، هیولا های جهش یافته، ربات ها، و غیره رو به رو می شوند که هر کدام از آنها چالش های متفاوتی را هم به همراه خواهند داشت. روی هم رفته باید گفت، Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter بازی فوق العاده ای است و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد و ما بدون شک پیشنهادش می کنیم. Apocalypse Heroes – Twin Stick Shooter امتیاز 4.1 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم ای.پی.کی یار قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی خرید های درون برنامه ای رایگان است و بدون دیدن تبلیغات، جایزه نامحدود دریافت می کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.4

    • • Added a major change to the controls!
    • Now one hero can follow another.
    • • Minor bug fixes
    • Version AH-1.0.4 (31)
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران