جدیدترین نسخه Slime Hunter

دسته بندی:

Slime Hunter v1.1.6 Mod – بازی اکشن – آرکید فانتزی “شکارچیان قهرمان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Slime Hunter – شکارچیان قهرمان نامی از یک بازی ساده اما سرگرم کننده و فانتزی در سبک بازی های اکشن است که با المان هایی از سبک های آرکید و رترو ساخته و طراحی شده است. استودیوی sonew کره جنوبی سازنده و منتشرکننده این بازی برای دستگاه های اندرویدی است. طبق روال همیشه این بار هم برای اولین بار در ایران اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر در سطح وب کرده ایم. ما این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده تدارک دیده ایم تا شما عزیزان بتوانید آن را مطابق با خواسته خودتان به شکل دلخواه دریافت کنید. بازی Slime Hunter یک بازی اکشن و کاملاً فانتزی است که اگرچه نام و ظاهری نسبتاً اکشن و خشن دارد اما ماهیت آن برخلاف ظاهر فانتزی و حتی کودکانه است. این بازی را نمی توان یک عنوان خیلی هیجان انگیز، ماجرایی یا چالش برانگیز دانست چرا که بازی Slime Hunter درواقع یک آرکید فانتزی به حساب می رود که بازی خوبی برای سرگرم شدن و انجام آن به صورت تفننی است. با تمام این موارد نمی توان از ویژگی های خوب و جالب بازی به نسبت حجم غافل شد. این بازی ترکیب خوبی از گیم پلی ساده اما جالب در کنار گرافیک کارتونی دارد که برای خیلی از بازیکنان جذاب و دوست داشتنی است.

در بازی Slime Hunter که داستان و محتوای ماجراجویانه خاصی ندارد، شما در نقش گروهی از قهرمانان مثل یک شکارچی، یک پلیس، یک نینجا، یک سرباز، یک کشتی گیر و … هستید که تصمیم گرفته اند برای نجات زمین از دست موجوداتی بامزه اما خطرناک به نام اسلایم (Slime) دست به کار شده و متحد شوند. اسلایم ها چیزهایی ژله مانند و شبیه به خمیرهای بازی هستند که بسیار بانمک و دوست داشتنی به نظر می رسند. اما گول ظاهر بامزه و حتی معصومانه آن ها را نخورید چرا که آن ها تصمیم به گرفتن کل جهان دارند! در بازی Slime Hunter شما باید از نمای بالا، در نقش یکی از شخصیت های قهرمان بازی به نبرد با اسلایم ها بروید و با کمک سلاح ها و تجهیزات مختلف آن ها را نابود کند. صحنه های نبرد بازی فانتزی هستند اما به نوبه خود جالب و مهیج به نظر می رسند. ظاهر ساده بازی را دست کم نگیرید چون روند گیم پلی آن یاز به مهارت بالایی دارد و حتی ممکن است شما را به چالش بکشد. ماهیت اصلی بازی Slime Hunter به گفته سازنده بازی به نوعی بی پایان است. شما می توانید برای کسب امتیازهای زیاد در نبردها با دشمنان شرکت کنید و رکوردهای بهتری به جای بگذارید. برای آشنایی بیشتر با بازی اسلایم هانتر می توانید تصاویر اسکرین شات آن را مشاهده کنید. شما می توانید برای دریافت آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده به بخش دانلودباکس ای.پی.کی یار بروید و از طریق لینک های مستقیم سایت نسبت به دانلود این بازی به شکل رایگان و تست شده اقدام کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1.6

    • - Bug-fix
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران