نسخه جدید و کامل Lord of Castles

دسته بندی:

Lord of Castles: Takeover RTS Mod – بازی استراتژیک جالب ارباب قلعه ها برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Lord of Castles: Takeover RTS نام یک بازی در ژانر استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی Ronix Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Lord of Castles اساساً یک بازی در سبک استراتژی در زمان واقعی آنلاین با المان های اکشن و تاکتیکال است که می توانید آن را به دو صورت مولتی پلیر و یا سینگل پلیر تجربه کنید. درست مثل اکثر بازی های این سبک، در بازی Lord of Castles هم شما کنترل یک سرزمین پادشاهی را به عهده می گیرید و سعی می کنید به سرزمین های پادشاهی دیگر حمله کنید و با سپاهیان خودتان سپاهیان آنها را شکست دهید و سرزمین پادشاهی خودتان را گسترده تر کنید. در نبرد های ابتدایی ممکن است متحمل شکست های فراوانی شوید اما این نباید به هیچ عنوان شما را مایوس کند. چراکه رفته رفته شما قادر خواهید بود با آزمون و خطا و با استفاده از کمی شانس، تاکتیک های مبارزاتی خودتان را طراحی کنید و از بهترین استراتژی ها برای شکست دادن سپاهیان سرزمین های پادشاهی دیگر استفاده کنید. بنابراین، اگر آماده هستید تا با گیمر های دیگر از سرتاسر جهان در نبرد های نفس گیر آنلاین شرکت کنید و مهارت های استراتژیک و تاکتیکال مبارزاتی خودتان را به چالش بکشید، Lord of Castles مطمئناً می تواند یک بازی عالی برای شما باشد!

Lord of Castles از لحاظ گیم پلی نمره بسیار خوبی دریافت می کند. بازی از سطح دشواری خوبی برخوردار است و به دلیل اینکه این بازی یک بازی آنلاین است، شما با چالش های خوبی در بازی رو به رو خواهید شد. البته باید بگوییم گیم پلی بازی فقط در مورد نبرد ها نیست. در بازی این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید منابع مختلف به دست بیاورید و انواع و اقسام سازه ها را در سرزمین های پادشاهی خودتان بنا کنید، استحکامات دفاعی برای سرزمین های پادشاهی بسازید، سپاهیان جدید به خدمت بگیرید، افسران ارشد با نیرو ها و قدرت های متفاوت به سپاهیان تان اضافه کنید، سپاهیان تان را ارتقاء دهید، و بسیاری کار های دیگر را انجام دهید که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. از بعد گرافیکی، باید اذعان کنیم که Lord of Castles جهان بسیار زیبایی دارد. بازی دارای چندین لوکیشن برای نبرد است که هر کدام از این لوکیشن ها هم به صورت یونیک و منحصر به فردی طراحی شده اند تا تنوع بالایی را به گیمر ها ارائه دهند. سرباز ها و افسران هم طراحی جالبی دارند و می توانیم بگوییم که طراحی آنها هم اورجینال است. از طرف دیگر، صداگذاری های بازی هم عالی هستند. در طول بازی می توانید جزئیاتی مثل صدای برخورد شمشیر ها را بشنوید که در نوع خودش جالب است. Lord of Castles توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم ای.پی.کی یار قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 0.8.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Jungle Heat بازی استراتژیک حرارت جنگل

دانلود Jungle Heat بازی استراتژیک حرارت جنگل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران