Mobfish Hunter - بازی اکشن-تفننی شکارچی ماهیگیر" اندروید مود

دسته بندی:

Non-Stop Space Defense – Mobfish Hunter v3.9.6 Mod – بازی اکشن – تفننی شکارچی ماهیگیر اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mobfish Hunter – شکارچی ماهیگیر یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک اکشن است که از سوی استودیوی Appxplore یا همان iCandy سابق کشور سنگاپور تولید و به صورت رایگان برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی در گوگل پلی منتشر شده است. ماجرای بازی در سال 2020 میلادی رخ می دهد. زمانی که دولت های استبدادگر اقدام به نابودی اقیانوس ها به خاطر شکار بی رویه موجودات دریایی کرده اند. آن ها با گسترش یک آلودگی در اقیانوس ها، نسل تمامی ماهی ها و آبزیان را به خطر انقراض نزدیک کرده اند. اما این آلودگی ها، ماهیان ساده و زیبای همیشگی دنیای ما را به موجوداتی ژنتیکی و جهش یافته تبدیل کرده اند. این نسل از ماهی ها که به شدت خون خوار و وحشی هستند با عنوان ماهیگیر یا Mobfish نام گذاری شده اند و درست مثل ماهی های پیرانا خون خوار و خطرناک هستند! حالا اقیانوس ها مملو از این مخلوقات وحشی و خطرناک شده اند. برای مقابله با این فاجعه زیست محیطی، نوعی شکارچی تربیت شده تا جلوی این موجودات را بگیرند. این شکارچی ها با نام شکارچی ماهیگیر یا Mobfish Hunters شناخته می شوند. حالا این وظیفه شماست که از این شکارچی ها برای نابودی ماهیگیرهای جهش یافته استفاده کنید. وظیفه شما سفر به دریاها و حمله به Mobfish ها است. باید با تمام قدرت وارد دریاها شوید و آب ها را از وجود این موجودات خطرناک پاکسازی کنید و آرامش را به اقیانوس برگردانید. برای این کار انواع و اقسام سلاح ها در اختیار شما قرار دارند. سبک بازی Mobfish Hunter بسیار اکشن و گیم پلی آن پر از زد و خورد است! بازی از نمای بالا پیگیری می شود و شما باید با حرکت به سمت اطراف هم از برخورد با موجودات خطرناک پرهیز کرده و هم با شلیک به سمت آن ها ، اقدام به نابودی شان کنید. فراموش نکنید که دشمنان شما موجوداتی خبیث با سلاح هایی مرگبار هستند و بی توجهی و یا برخورد به آن ها باعث نابودی شما می شود! به اقیانوس سفر کنید و با تمام قدرت به سمت این موجودات هجوم ببرید و دریاها را از وجود آن ها پاک کنید تا به قهرمان شکارچیان اقیانوس تبدیل شوید!

برخی از ویژگی های بازی آرکید Mobfish Hunter اندروید :

  • سفر به مناطق مختلف و اعماق دریاهای گوناگون
  • برخورد با انواع و اقسام نژاد ماهیان جهش یافته و خطرناک با ویژگی های مخصوص به خود
  • وجود بخش “منطقه قرنطینه یا Quarantine Zone” با بیش از 110 مرحله
  • وجود 9 اسلحه مهلک و خطرناک در دسته بندی های متفاوت برای نابودی دشمنان
  • امکان شخصی سازی ابزارها و تجهیزات گوناگون
  • قابلیت کمک گرفتن از بعضی از موجودات دریایی به منظور نابودی ماهیگیرها
  • وجود ده ها آیتم و دستاورد مختلف در طول بازی
  • وجود لیدربوردشیپ و امکان رقابت بر سر رکوردهای بیشتر به صورت جهانی

Mobfish Hunter یک بازی تفننی، اکشن و بسیار پر تلاطم است که در آن می توانید با حمله های سنگین دشمنان را نابود کنید و یا با جاخالی دادن های زیبا از بین آن ها عبور کنید. در طول بازی سکه و امتیازهای متعددی وجود دارد و باید سعی کنید آن ها را جمع آوری کنید. هرچه امتیاز شما بیشتر شود، رکورد بهتری ثبت می کنید. Mobfish Hunter با بیشتر از یک میلیون دانلود فعال و کسب امتیاز 4.0 از 5.0 در گوگل پلی قابل دسترس است. شما قادر هستید این بازی زیبا را در دو نسخه معمولی و مود شده (با پول نامحدود) به صورت تست شده از سرورهای ای.پی.کی یار دانلود کنید و از انجام این بازی اکشن لذت ببرید!

تغییرات نسخه ی v3.9.6 :

* برطرف سازی برخی از مشکلات بازی



دانلود Sky Clash - آپدیت جدید بازی استراتژی نبرد آسمانی

دانلود Sky Clash - آپدیت جدید بازی استراتژی نبرد آسمانی" اندروید!

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران