نسخه آخر و کامل Football Strike Multiplayer Soccer برای موبایل

دسته بندی:

Football Strike – Multiplayer Soccer v1.8.1 Full – بازی ورزشی فوتبال استریک اندروید یک بازی ورزشی فوتبال و ضربات ایستگاهی عالی و هیجان انگیز درخواستی شما عزیزان

Football Strike – Multiplayer Soccer بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی فوتبال و ضربات ایستگاهی (شوت) از استودیوی Miniclip برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین نسخه اش را همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! Football Strike – Multiplayer Soccer از آن بازیهای فوتبال است که شاید کمتر شبیه به آن را دیده باشید، به طوری که با نصب آن برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی فوتبال جالب با امکان بازی به صورت چند نفره را تجربه کنید که در آن قادرید هم در حالت داستانی بازی کنید و افتخار بیافرینید و هم به صورت آنلاین و در قالب ضربات آزاد به رقابت با دوستان تان بپردازید! با پیروزی های خود می توانید اقدام به افزایش پول و امتیاز بکنید و با کمک آن آیتم ها و لباس های جدید را خریداری نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال و ورزشی هستید همین الان Football Strike – Multiplayer Soccer را برروی اندرویدتان نصب کنید و ثابت کنید که در فوتبال صاحب سبک هستید!

از ویژگی های بازی Football Strike – Multiplayer Soccer می توان به مواردی چون گیم پلی ساده اما جذاب و اعتیادآور، انجام بازی تنها با یک انگشت و به صورت لمسی، شامل سه حالت مختلف داستانی، مسابقه شوت و حالت ضربات آزاد، امکان انتخاب تیم از میان گزینه های مختلف بارسلونا، بورسیا دورتموند، زنیت و … و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! در آخر اینکه، بازی بازی Football Strike – Multiplayer Soccer هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است که ما در ای.پی.کی یار جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید!

نکات تکمیلی :

1 – بازی Football Strike – Multiplayer Soccer اینترنتی و آنلاین است 2 – بازی Football Strike – Multiplayer Soccer هک نمیشود و نسخه مود ندارد 3 – از این به بعد می توانید جدیدترین نسخه بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دریافت بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.8.1:

* ویژگی های جدید بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Online Soccer Manager (OSM) بازی مربیگری فوتبال آنلاین اندروید

دانلود Online Soccer Manager (OSM) بازی مربیگری فوتبال آنلاین اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران