نسخه آخر و کامل Speedcheck برای موبایل

دسته بندی:

Speedcheck تنها اپلیکیشن و ابزار تست سرعت است که به شما اجازه می دهد تا اتصال اینترنت خود را در هر دو شبکه Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه تست کنید، از تست های سرعت خود پیروی کنید و نتایج خود را به یک نقشه کافی از نقاط Wi-Fi متصل کنید که سرعت هر کانون را نشان می دهد. شما می توانید با استفاده از Wi-Fi Finder برای پیدا کردن رایگان و سریع Wi-Fi در هتل ها، کافه ها، رستوران ها و در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

این اپلیکیشن برای اولین بار در سطح وب ایران توسط ای.پی.کی یار معرفی میشود.پیشنهاد میکنیم نسخه آخر را همیشه از این صفحه دنبال کرده و از سرورهای قدرتمند ای.پی.کی یار دانلود نمایید.این برنامه بیش از 5 میلیون بار در مارکت گوگل دریافت شده و توانسته امتیاز 4.6 از 50 را به خود اختصاص دهد.اگر نیازمند تست سرعت شبکه خود هستید حتما این برنامه را به شما پیشنهاد میدهیم.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط ای.پی.کی یار

ویژگی های برنامه:

✓ اجرای تست سرعت برای شبکه تلفن همراه خود را در 3g، 4g، LTE ✓ تست سرعت دانلود و آپلود و پینگ از نقاط فای در dsl، adsl، اتصالات کابل. ✓ کمک به پیدا کردن نقاط آزاد وای فای ✓ نتایج قابل اعتماد سرعت ✓ پیگیری سرعت اینترنت خود در تاریخچه شخصی شامل سرعت دانلود و آپلود، پینگ، قدرت سیگنال، نام شبکه، IP داخلی و خارجی و تاریخ آزمون ✓ مقایسه تست های سرعت 3G، 4G، LTE مختلف خود ✓ از Wi-Fi Finder برای دسترسی به یک نقشه پوشش استفاده کنید که به شما اجازه می دهد به راحتی مکان های رایگان و سریع وای فای در اطراف شما در هتل ها، کافه ها و رستوران ها و دیگر مکان های عمومی مانند فروشگاه ها، کافه ها دسترسی داشته باشید

آخرین تغییرات برنامه:

رفع اشکالات جزئی و بهبود عملکرد


برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Call Recorder – ACR برنامه ضبط تماس های تلفنی

دانلود Call Recorder – ACR برنامه ضبط تماس های تلفنی

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران