دانلود استراتژیک Medieval Idle Tycoon

دسته بندی:

Medieval: Idle Tycoon Game v1.3.4 Mod – بازی استراتژیک توسعه شهر در قرون وسطی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Medieval: Idle Tycoon Game – توسعه شهر در قرون وسطی یک بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک استراتژیک و کلیکر (کلیکی) است که توسط استودیوی بازیسازی GGDS – Idle Games Business Tycoon طراحی و ساخته شده است. این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی برای دستگاه های اندروید عرضه شده و ای.پی.کی یار مثل همیشه آخرین نسخه آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در Medieval: Idle Tycoon Game شما باید یک شهر را در دوران قرون وسطی مدیریت کنید و تا جایی که می توانید ان را به سطح های بالا تری برسانید. بالا ترین لذتی که در بازی هایی با سبک استراتژیک وجود دارد همین مدیریت کردن و پیشرفت کردن است! اگر شما عاشق پادشاه بودن هستید یا می خواهید یک فرد قدرتمند باشید اما در دنیای واقعی این امکان برایتان وجود ندارد می توانید در دنیای مجازی و بازی ها طعم این لذت را بچشید! Medieval: Idle Tycoon Game با گیم پلی خوبی که دارد تقریبا هیچ گاه شما را خسته نخواهد و همیشه سرگرم کننده خواهد بود. شما در بازی باید تا جایی که می توانید سرمایه گذاری کنید و به پول بیش تری دست پیدا کنید پس می توانید مهارت خود در پول در آوردن را هم محک بزنید! مشاوران زیادی هم در بازی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن شهر خود را اداره کنید ، به خودتان بستگی دارد که می خواهید از کمک ان ها استفاده کنید یا خیر.

برای تجربه بازی Medieval: Idle Tycoon Game به اینترنت نیازی ندارید و می توانید به صورت افلاین از مدیریت شهر و روستا های خود لذت ببرید. Medieval: Idle Tycoon Game دارای گرافیک نسبتا خوبی است البته نسبت به حجمش بیشتر از این هم از بازی انتظار نمی رفت. انیمیشن های بازی هم به خوبی پیاده سازی شده اند و از این لحاظ مشکل زیادی مشاهده نمی شود. سازندگان سعی کرده اند تا محیط بازی را تا جایی که می توانند شبیه به محیط قرون وسطی بسازند که می توان گفت تا حدودی نیز موفق بوده اند البته که بازی جای بهتر شدن هم دارد. ذکر این نکته نیز مهم است که محیط بازی زنده ، پویا و همین طور رنگارنگ طراحی شده است و از این نظر نمی توان خرده ای به بازی گرفت. اگر به دنبال یک بازی جذاب با گرافیک کارتونی زیبا هستید و به خصوص دنبال چالش هستید هرگز این بازی از دست ندهید. این بازی برای آن هایی که عاشق بازی های استراتژیک هستند عالی و مناسب است و مطمئنا سرگرمشان خواهد کرد اگر شما از آن دسته اید به هیچ وجه تعلل نکنید و بازی را همین الان دانلود کنید. سرنوشت یک شهر و در آینده یک ملت در دستان شماست! پس با دقت هر چه تمام تر به اداره شهر و کشورتان بپردازید و به خواسته های مردمتان گوش فرا دهید! بازی Medieval: Idle Tycoon Game هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و بیش از 1 میلیون بار توسط کابران اندرویدی در سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازی های دسته بندی استراتژیک به شما می رود. ما در ای.پی.کی یار آخرین و جدید ترین ورژن عرضه شده آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید. امیدواریم از این بازی لذت ببرید و نظرتان را هم در مورد آن با ما در میان بگذارید.



  • تغییرات نسخه 1.3.4

    • **🧝 NEW BIG FEATURE - ELVEN VILLAGE! 🧝**
    • Build Elven Village, upgrade it, gather resources and buy bonuses!
    • - Few bug fixes :)
    • Thank you for playing Idle Medieval Tycoon! Best of idle games!
    • Enjoy empire building! 👑🏰
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Jungle Heat بازی استراتژیک حرارت جنگل

دانلود Jungle Heat بازی استراتژیک حرارت جنگل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران