نسخه جدید و آخر Sea Battle 2 بازی پرطرفدار نبرد دریایی اندروید نسخه اول و دوم

دسته بندی:

Sea Battle 2 v1.7.4 Version 1 – بازی اکشن نبرد دریایی اندروید تریلر نسخه اول و دوم بازی محبوب و پرطرفدار نبرد دریایی درخواستی شما عزیزان

Sea Battle 2 – نبرد دریا یی 2 بازی محبوب، پرطرفدار و جالب در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی BYRIL برای اندروید است که تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش را به همراه نسخه اول برای دانلود عرضه کرده ایم و پیش روی شماست! در بازی Sea Battle 2 شما به عنوان یک بازیکن می توانید با تجهیزات خاص و منحصر به فردی که در اختیار دارید به پیکار با دشمنان بروید! با استفاده از ناوها، هواپیماهای جنگی، بمب افکن ها، زیردریایی، مین، رادار و… و اتخاذ استراتژی های دفاعی و هجومی دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و به جمع آوری امتیاز بپردازید! محل کشتی هایتان را روی صفحه نمایش پیش روی تان تعیین کنید، موقعیت کشتی های دشمن را حدس بزنید و به آن ها حمله کنید و از انواع و اقسام سلاح هایی که در اختیار دارید برای غرق کردن کشتی های دشمن استفاده کنید! تاکتیک خودتان را داشته باشید و حتی یک شانس موفق شدن هم به حریف تان ندهید! حالت های مختلف بازی به صورت چند نفره با بلوتوث، انلاین با کاربران سراسر جهان و … به شما امکان مشغول شدن و معتاد شدن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید که در محیطی جالب بتواند برای روزها سرگرم تان کند و ارزش دانلود را داشته باشد بدون شک نسخه اول و دوم بازی Sea Battle نظرتان را جلب میکند.

هر دو نسخه اول و دوم بازی Sea Battle بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در ای.پی.کی یار جدیدترین و آخرین نسخه هر دو ورژن اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

توجه : در صورت آماده شدن نسخه مود برای بازی، توسط ما برای دانلود عرضه میشود .

تغییرات نسخه ی V1.7.4:

* اضافه شدن آواتار جنس مونث بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران