دانلود آخرین نسخه بازی Dr. Darkness – 2D RPG Multiplayer نقش آفرینی اندروید+ مود

دسته بندی:

Dr. Darkness – 2D RPG Multiplayer یک بازی جدید نقش آفرینی از استودیو بازیسازی Babil Studios می باشد که اخیرا به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی منتشر شده است.این بازی نقش آفرینی به صورت دوبعدی طراحی شده است.در دنیای شرور تاریک جادوگر سیاه با زمزمه های جادو خود میخواهد دنیا را تا مرز نابودی بکشاند.با یک صدای ترسناک، خورشید شروع به پخش شدن با ابرهای تاریک گردید.

تاریکی و سایه ها شروع به گرفتن تمام جهان کردند.حال شما با استفاده از Dr. Darkness باید قهرمانی خود را به نمایش بگذارید.لازم است جهان را از نیروی بی قید و شرط خطرناک جادوگر خلاص کنید.

Dr. Darkness شما را با گرافیک فوق العاده ، سیاه چال های عنکبوتی و جلوه های بصری و صوتی مختلفی تحت تاثیر قرار می دهد. شما در این بازی خسته نخواهید شد، انتظار می رود ترکیبات و سناریوهای فوق العاده پویا در هر قسمت وجود داشته باشد و مورد پسند شما واقع گردد.شما میتوانید با استفاده از جادو ها و شمشیر خود به جنگ بپردازید و دنیا را از تاریکی به سمت روشنایی هدایت کنید.

 

بازی Dr. Darkness – 2D RPG Multiplayer به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است

 

ویژگی های بازی:

✔️ بیش از 100 بخش ✔️ جلوه های صوتی و تصویری خیره کننده ✔️ تجربه بازی های مختلف در سیاه چال عنکبوت، ✔️ بیش از 10 بخش نقشه، ✔️ صدای هیجان انگیز HQ ✔️ گرافیک HD شگفت انگیز، ✔️ وجود انیمیشن های بصری و افکت های زیبا، ✔️ یک تجربه بازی عالی ✔️گیم پلی مبتنی بر سناریو RPG، ✔️ هدایای روزانه و پاداش، ✔️ رتبه بندی جهانی

همچنین در ادامه ببینید: ✔️ یکی از بهترین بازی های side scrolling 2017 ✔ دنیای عجیب و غریب و هیجان انگیز ✔️ پلت فرم بازی تاریک و تم سایه است ✔️ هیولا تاریکی خطرناک ✔️ اژده تاریک فوق العاده قدرتمند ✔️ استفاده از حیوانات خانگی ( اژده تاریکی)

 

آخرین تغییرات:

اضافه شدن PvP Multiplayer Arena

پاداش کریستال اضافه شد اشکالات جزئی ثابت شده است.



برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران