نسخه کامل و آخر Six Pack Photo Editor برای اندروید

دسته بندی:

Six Pack Photo Editor : آیا شما خواب و رویای یک بدن خوشاستایل پر از عضلات هستید؟ رویاهای خود را در یک ثانیه با نرم افزار Six Pack Photo Editor رایگان انجام دهید. این اپلیکیشن سازنده عکس بدنساز اینجا است که به شما کمک کند همه عضلات خود را به خوبی نشان دهید. در حال حاضر در اپلیکیشن یک سالن بدنسازی و کامل وجود دارد که برچسب های سیکس پک مناسب را برای شما فراهم میسازد که با مونتاژ عکس میتوانید عضله و بدن خوش استیل از خود را مشاهده کنید.پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به عضلات قوی و بدن خوش فرم هستید این نرم افزار را دانلود نمایید.

اگر وقت کافی برای کار کردن در یک سالن ورزشی ندارید اما می خواهید بدن شش تکه یا همان سیکس پک داشته باشید ما این اپلیکیشن را پیشنهاد میکنیم. این ویرایشگر عکس شما را با عظلات شش تکه مونتاژ میکند و در پایان کار میتوانید تصویر را در شبکه های اجتماعی و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.قابل ذکر است این اپلیکیشن بیش از 100,000 با در مارکت گوگل پلی دانلود شده است.

ویژگی های برنامه Six Pack Photo Editor:

✔ ایجاد بدن خوش تیپ با عکس های واقعی برای مردان! ✔ استفاده آسان از نرم افزار برای ویرایش یک عکس سرگرم کننده! ✔ بهترین تمرین بدنسازی برای پسران! ✔ تزئین بدن خود با برچسب های شش تکه ✔ دستکاری عکس بسیار جذاب با جلوه های مختلف عکس! ✔ گالری رایگان پر از برچسب های جذاب ! ✔ آپلود هر تصویر از دستگاه تلفن همراه خود و شروع به ویرایش عکس! ✔ نگاهی به عکس به طور مستقیم از دوربین خود ✔ با استفاده از چرخش تغییر اندازه و حرکت دادن آنها، برچسب های عکس abs را به بدن خود اعمال کنید! ✔ لذت بردن از زیبایی هنر عکس و قرار دادن برخی از ABS جعلی بر روی بدن خود! ✔ عکس های خود را شخصی سازی کنید – متن را در تصاویر قرار دهید و یک جلد مجله کامل بسازید! ✔ به اشتراک گذاری عکس خود با دوستان خود در فیس بوک Instagram توییتر و غیره!

آخرین تغییرات برنامه :

رفع اشکالات جزئی

تصاویر از محیط برنامه




برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران