نسخه آخر و کامل Chroma Lab Pro برای موبایل

دسته بندی:

Chroma Lab v1.0.4 [Pro] – اپلیکیشن ویرایش و تنظیمات رنگ تصاویر مخصوص اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 2.49 دلار برای اولین بار در ایران

یکی از گسترده ترین دسته بندی های موجود در مارکت اندروید مربوط به ابزار های ویرایش تصویر می باشند که به تعداد آن ها روز به روز افزوده می شود. این نرم افزار ها به دلیل نیاز نبودن به دانش خاص هنگام کار کردن با ان ها، دارای طرفداران بسیاری هستند. با توجه به این موضوع سایت ای.پی.کی یار نیز تا کنون سعی بر این داشته تا بهترین این ابزار های هوشمند در زمینه ویرایش عکس ها را معرفی نماید که همانند همیشه برای اولین بار در ایران قصد منتشر کردن یک استارت اپ حرفه ای در زمینه تصاویر را داریم. Chroma Lab Pro عنوان یک استودیو ویرایش و تنظیمات رنگ تصاویر می باشد که توسط Ilixa برای اندروید توسعه و منتشر شده است. یکی از مهم ترین امکانات این نرم افزار که توسعه دهنده مانور زیادی بر روی ان داده است تنظیمات خاص برای ایجاد تغییرات در رنگ تصاویر می باشد ؛ به گونه ای که هیچ گونه محدودیتی در تغییر رنگ ها وجود ندارد و با افزودن رنگ های دلخواه به برخی از قسمت ها می توانید تصاویری فوق العاده را به ثبت برسانید. برنامه فوق با یک ماژول انیمیشن قدرتمند همراه است که کمک می کند کاربران تا حد امکان تغییرات دلخواهشان را بر روی عکس و ویدئو ها اعمال کنند. بهتر است این برنامه فوق العاده پیشرفته را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Chroma Lab اندروید :

  • ویرایش و ایجاد تغییرات در رنگ تصاویر بدون هیچ گونه محدودیتی
  • بیش از 50 افکت مختلف و متنوع برای شخصی سازی هر چه بیشتر عکس ها
  • توانایی اعمال افکت ها تنها بر روی قسمتی خاص از تصاویر
  • دو قابلیت آندو و ردو برای جلوگیری از ویرایش دوباره تصاویر در صورت بروز هر گونه اشتباهی
  • محیط کاربری بسیار ساده و آسان
  • فایل های خروجی بسیار با کیفیت

اپلیکیشن Chroma Lab با بهره مندی از امکانات و توانایی های خاص خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 2.49 دلاریش امتیاز 4.3 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پر طرفدار ای.پی.کی یار دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس اند .

تغییرات نسخه v1.0.4 :

* افکت های تغییر رنگ جدید

برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران