دانلود نرم افزار Quik Free Video Editor ویرایش و ساخت ویدئو اندروید

دسته بندی:

نسخه جدید و آخر برنامه Quik – Free Video Editor 4.6.0.3691-ed8c819 نرم افزار ویرایش و ساخت ویدئو برای اندروید

معرفی برنامه Quik – Free Video Editor for photos, clips, music:

فیلم های عالی را تنها با چند لمس ایجاد کنید. عکس ها و کلیپ های ویدئویی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس Quik کار جادوی خود را انجام میدهد. در چند ثانیه، لحظات عالی را می یابید، جلوه های گرافیکی و جلوه های زیبایی را به همراه می آورد و همه چیز را با موسیقی همگام می کند. شما می توانید داستان خود را با متن، موسیقی و … سفارشی و سپس به راحتی آن را با دوستان به اشتراک بگذارید. در ادامه مطلب به ویژگی های کلیدی نرم افزار می پردازیم.

 

 

ویژگی های برنامه Quik – Free Video Editor:

عکس های خود را اضافه کنید کلیپ های ویدئویی: اضافه کردن تا 75 عکس و کلیپ های ویدئویی از گالری، آلبوم ها، Google Photos، Dropbox، GoPro Plus و GoPro Quik Key. Quik کلیپ های ویدیویی شما را تجزیه و تحلیل می کند. شما می توانید HiLights را برای انتخاب لحظات خود اضافه کنید. Quik چهره ها و رنگ ها را تشخیص می دهد. شما همچنین می توانید عکس ها را به صورت دستی برش دهید.

انتخاب سبک ویدئو خود : از 23 سبک ویدیو انتخاب کنید، هر کدام با گذرها و گرافیک با دقت طراحی شده است. فونت، فیلترها و گرافیک را برای هر سبک ویدیو تنظیم کنید.

ویدئوی خود را سفارشی کنید: به راحتی عکس ها، کلیپ های ویدئویی و عناوین را دوباره مرتب کنید. کلیپ های ویدیوئی را اصلاح کنید، آنها را سریعتر یا کندتر کنید . شما می توانید emojis را اضافه کنید 🙂 فرمت ویدیوی خود را از سینما به مربع برای اشتراکگذاری آسان در Instagram تغییر دهید. مدت زمان سفارشی برای ویدیو خود را تنظیم کنید. Quik تغییرات را به طور خودکار تنظیم می کند.

انتخاب صدای عالی: از بیش از 80 آهنگ رایگان انتخاب کنید، و یا از یک آهنگ از مجموعه خود استفاده کنید. Quik به طور خودکار موسیقی را همگام می کند.

به راحتی ذخیره کنید ویدیو را به اشتراک بگذارید: ذخیره فیلم ها به رول دوربین خود در HD 1080p زرق و برق دار و یا 720P با 60 فریم در ثانیه. فیلم های خود را به Instagram، WhatsApp، فیس بوک و موارد دیگر به اشتراک بگذارید. یا از طریق متن یا ایمیل به اشتراک بگذارید

آخرین تغییرات برنامه Quik – Free Video Editor:

رفع اشکالات و ویژگی های جدید

 

 

 

برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران