دانلود نسخه جدید افکت عکس برای اندروید ShoCandy - Rainbow Paid برای اندروید

دسته بندی:

بررسی نرم افزار ShoCandy – Rainbow:

به هیچ وجه فیلترها و و افکت های عکس موجود در این اپلیکیشن را از دست ندهید زیرا قابلیت های فراوانی دارد.با کمک این نرم افزار می توانید به عکس های مورد علاقه تان، فیلترها و افکت های زیبا بدهید و عکس های شگفت انگیزی خلق کنید که این کار را تنها با چند کلیک می توانید انجام دهید و دوستان خود را با فیلترها و افکت های رنگین کمان شگفت زده کنید.نرم افزار ShoCandy دارای حدودا 37 فیلتر رنگین کمان است که همچنین دارای ابزار ویرایش متفاوتی نیز می باشد. ابزاری مانند: تضاد، نوردهی، اشباع رنگ، تیزکردن(Sharpen)، دما، سایه دادن، پررنگ کردن.

همچنین می توانید عکس هایی که ویرایش کرده اید را با بالاترین کیفیت و رزولوشن تصویر ذخیره کنید و به راحتی این عکس های زیبای ویرایش شده را در نرم افزارهایی مانند: اینستاگرام، لاین، توییتر، فیس بوک و دیگر نرم افزارها به اشتراک بگذارید.پس منتظر چه چیزی هستید؟ همین حالا این نرم افزار را دانلود کنید و از فیلترها و افکت های زیبای آن در عکس های خود استفاده کنید و عکس های شگفت انگیزی خلق کنید.

برنامه ShoCandy – Rainbow در مارکت گوگل پلی با قیمت 0.99 دلار در دسترس کاربران است که حال میتوانید نسخه کامل آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت ای.پی.کی یار دانلود نمایید.قابل ذکر است اپلیکیشن فوق در حال حاضر امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از10,000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

موارد جدیدی که در این نسخه از نرم افزار وجود دارند:

باگ های موجود رفع شده اند



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران