دانلود One Camera - Photo Editor عکس و فیلم برنامه دوربین و ویرایشگر حرفه ای اندروید

دسته بندی:

One Camera – Photo Editor یکی از دوربین های عکاسی و یک ویرایشگر عکس همه جانبه است.ویرایشگر سلفی، فیلترهای هنری و برچسب های آرایش برای زیبایی و… از ویژگی های این برنامه است.این دوربین ویژگی منحصربفرد دارد،از ویژگی های این دوربین میتوان به: ▲ فیلترهای زمان واقعی▲ آرایش برای زیبایی▲ جلوه های آینه▲ برچسب های حیوانات برای صورت▲ مدل مو و ویرایشگر رنگ چشم▲ عکس های کلاژ فریم▲ دوربین PIP▲ ابزارهای ویرایش و …. اشاره نمود.

این اپلیکیشن برای اولین بار در سطح وب ایران توسط ای.پی.کی یار معرفی میشود و پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن را دانلود نمایید.امتیاز برنامه در مارکت گوگل 4.4 از 5.0 می باشد.شما میتوانید برای همیشه نسخه آخر برنامه را از این صفحه دنبال و نسخه آخر را برای دستگاه اندرویدی خود دانلود نمایید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران در ای.پی.کی یار

ویژگی های برنامه: * فیلتر و برچسبها * اثرات دوگانه و آینه * تاری، برش، چرخش * قاب عکس * تنظیم وضوح، درجه حرارت، رنگ، کنتراست، ارتعاش، اشباع، سایه و vignette * آرایشی – لب، مژه، ابرو * Tattoo – تاتو برای بدن * مدل مو – بلند یا کوتاه؟ راست یا فرفری؟ همه آنها را در ویرایشگر سلفی امتحان کنید. * ویرایشگر رنگ چشم – شما می توانید رنگ چشم خود را به راحتی در رنگ های مختلف تغییر دهید!

* دوربین PIP

* کلاژ های زیبا

* دوربین سلفی زیبایی

آخرین تغییرات برنامه:

تجربه بهتر



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران