جدیدترین نسخه Superfast Battery Charger شارژ سریع باتری اندروید

دسته بندی:

نسخه جدید و آخر برنامه Superfast Battery Charger v1.0 برنامه شارژ سریع باتری اندروید

Superfast Battery Charger برنامه ای است که با پشتیبانی کامل از تلفن همراه با اطلاعات کامل باتری ارائه می شود. این برنامه بهینه ساز باتری شگفت انگیز، رابط کاربر و عملکرد های درخشان را دارد که با استفاده از 50٪ عمر بیشتر باتری، گوشی شما را پشتیبانی می کند. این برنامه بهینه ساز سطح باتری را به عنوان اطلاعات باتری نشان می دهد. این می تواند شروع به کار و صرفه جویی در عمر باتری در یک لمس در دستگاه اندرویدی شما شود. این ابزار قدرتمند برای دستگاه شما است. این اپلیکیشن اطلاعات دقیقی مانند درجه حرارت، ولتاژ و سطح را به کاربر نشان میدهد. جزئیات باتری را در رابط گرافیکی عالی مشاهده نمایید.این اپلیکیشن فوق العاده به تازگی در مارکت با قیمت 0.99 دلار منتشر شده و ما نیز مثل همیشه آپدیت هستیم و تصمیم گرفتیم که جدیدترین اپلیکیشن ها را در ای.پی.کی یار معرفی کنیم و امروز هم نوبت به Superfast Battery Charger رسید.پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن جدید را به صورت مستقیم از سرورهای پر سرعت ای.پی.کی یار دانلود نمایید.

انتشار برای اولین بار در ایران توسط سایت همیشه آپدیت ای.پی.کی یار

ویژگی های برنامه:

✓ برنامه ما بسیار آسان برای استفاده است و هیچ فرایند پیچیده ای ندارد. فقط آن را دانلود و بر روی تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کنید. دکمه بهینه سازی را ضربه بزنید و بقیه کارها را به ما بسپارید.

✓ هنگامی که برنامه ما را نصب می کنید، از ویژگی شارژ سریع و هوشمند بهره مند خواهید شد. شما تفاوت بزرگی بین شارژ کردن تلفن خود به صورت معمولی را با شارژر باتری Superfast خواهید دید.

✓ ما تضمین می کنیم که با برنامه ما حداقل 50٪ بیشتر از عمر باتری را دریافت خواهید کرد. این توسط متخصصین اندرو توسعه داده شده و آخرین تکنولوژی ها را برای به دست آوردن عمر بیشتر باتری به کار برده اند.

برنامه ما به شما کمک می کند که عمر باتری را افزایش دهید و عملکرد باتری بهتر را داشته باشید.

✓ جزئیات اطلاعات باتری در صفحه اصلی برنامه. شما قادر به مشاهده درصد انرژی باتری و همچنین دما در C °، ولتاژ باتری و در نهایت سطح باتری خواهید بود.

✓ در داخل قسمت جزئیات باتری شما قادر خواهید بود جزئیات زیادی در مورد عمر باتری خود پیدا کنید.

✓ با این برنامه شما می توانید به راحتی شبکه Wi-Fi، بلوتوث، روشنایی، چرخش، صدا را فعال یا غیرفعال کنید. فراموش نکنید که این تنظیمات باعثمصرف بیشتر باتری میشود.

آخرین تغییرات برنامه:

انتشار اولیه در گوگل پلی و ای.پی.کی یار



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Power Battery-Battery Saver بهینه سازی باتری اندروید

دانلود Power Battery-Battery Saver بهینه سازی باتری اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران