دانلود Best Junk Clean بهینه ساز بهترین پاکسازی جانک ها اندروید

دسته بندی:

Best Junk Clean یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای پاکسازی فایل های جانک در سیستم عامل اندروید می باشد.این اپلیکیشن بیش از 3 میلیون کاربر از سرتاسر جهان دارد.با پاکسازی جانک ها میتوانید عملکرد گوشی خود را افزایش دهید.حال شاید در ذهن شما سوال باشد که چگونه این عمل امکان پذیر است؟!در جواب این سوال باید گفت این اپلیکیشن با پاک کردن کش – بهینه سازی حافظه – شناسایی و پاکسازی جانک و فایل های باقی مانده و مدیریت برنامه ها میتوان عملکرد گوشی را تا حد چشمگیری افزایش دهد.

آیا احساس میکنید گوشی شما آهسته و فاقد فضا است؟ Best Junk Clean استاد پاکسازی و افزایش ذخیره سازی می باشد!فایل های جانک فایل های بی مصرف هستند که عملکر گوشی را کاهش میدهند و از سمتی دیگر باعث پر شدن فضای حافظه خواهند شد.ما امروز این اپلیکیشن را برای اولین بار در سطح وب ایران خدمت شما کاربران عزیز معرفی میکنیم و پیشنهاد میکنیم برای اولین بار این برنامه را از سرورهای قدرتمند و پرسرعت ای.پی.کی یار دانلود نمایید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط ای.پی.کی یار

ویژگی های برنامه:

★ پاک کننده تمیز کننده کمک می کند فایل های ناخواسته را که حافظه و فضای ذخیره سازی را اشغال میکنند پاک کند. ★ تمیز کننده فایل کش فایلهای سیستمی باقی مانده را که اغلب با برنامه های نصب شده کنار گذاشته می شوند را پاکسازی میکند. ★ کولر CPU تجزیه و تحلیل استفاده از پردازنده و توقف برنامه هایی ک بیش از حد گرما ایجاد میکنند.در واقع این ابزار برای خنک کردن و کاهش دما است. ★ تقویت کننده تلفن تقویت کننده سریع برای آزاد کردن RAM ★ تمیز کننده ذخیره سازی کمک به پاک کردن عکس های غیرضروری، موسیقی، اسناد و برنامه های غیر ضروری دیگر

آخرین تغییرات برنامه:

رفع اشکالات



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Power Battery-Battery Saver بهینه سازی باتری اندروید

دانلود Power Battery-Battery Saver بهینه سازی باتری اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران