نسخه کامل و آخر Writeaday - Journal, Diary, Timeline Full برای اندروید

دسته بندی:

Writeaday – Journal, Diary, Timeline v2.4 [Unlocked] – اپلیکیشن ژورنال خاطرات روزانه اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 25 دلار برای اولین بار در ایران

بسیاری از افراد در اطراف تمامی ما وجود دارند که روزانه خاطرات و وقایع خود را یادداشت می کنند، گاه این یادداشت های روزانه خسته کننده می شود و افراد انگیزه شان را برای نوشتن ان ها از دست می دهند. یکی از بهترین راه های ممکن برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مشکلی، تنوع در هنگام نوشتن یادداشت هاست. Writeaday – Journal, Diary, Timeline Full Unlocked عنوان یک ژورنال خاطرات روزانه می باشد که توسط Appaday Labs برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار فوق العاده با به ارمغان اوردن یک محیط گرافیکی و زیبا به کاربرانش اجازه می دهد تا همانند یک ژورنال و مجله خاطراتشان را ثبت و از آن ها نگهداری کنند تا در هر زمان و مکانی بتوانند بدون فراموشی ان ها را بازبینی و مطالعه نمایند. جدا از محیط رنگی و جذاب این ژورنال قابلیت های متعددی در ان وجود دارد که یکی از برترین آن ها را می توان هشتگ ها دانست ؛ به صورتی که تنها کافیست نوشته هایتان را با هشتگ مشخص کنید و در دیگر زمان ها برای جست و جوی هر چیزی از طریق هشتگ ها اقدام کنید. برنامه فوق یکی از بهترین راه های ممکن برای نوشتن خاطرات است پس آن را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Writeaday – Journal, Diary, Timeline اندروید :

  • نوشتن سریع خاطرات و وقایع روزانه
  • کمک به نویسندگی کاربران در طولانی مدت
  • نگهداری از تمامی یادداشت های خود در محیطی همانند ژورنال ها و مجلات
  • سازماندهی ورودی های مجله شخصی خود از طریق هشتگ ها
  • پشتیبان گیری از تمامی اطلاعات در سرور های ابری گوگل درایو
  • قفل برنامه به وسیله پین کد
  • ایجاد اهداف روزانه خود برای انجام آن ها به نحو احسن

اپلیکیشن Writeaday – Journal, Diary, Timeline با پشتیبانی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه کمک به نویسندگی توانسته است با پرداخت درون شبکه 25 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده آن را از سایت بزرگ ای.پی.کی یار دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود .

تغییرات نسخه v2.4:

* اضافه کردن تصویر به نوشته ها * برطرف کردن مشکلات برنامه

 

 

 

برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود کیبورد تاچ پال TouchPal Emoji Keyboard  برای اندروید

دانلود کیبورد تاچ پال TouchPal Emoji Keyboard برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران