نسخه جدید و آخر برنامه Sobriety Counter – Bad Habits[Premium] از بین بردن عادت های بد اندروید

دسته بندی:

بررسی نرم افزار Sobriety Counter – Bad Habits:

غلبه بر یک عادت یا اعتیاد به چیزی بسیار سخت است ولی با کمک این نرم افزار می توانید تمامی عادت ها و اعتیاد های بدی که دارید را مورد بررسی قرار دهید و با کمک این نرم افزار آنها را آنالیز کنید و در نهایت بر آنها غلبه کنید.در کنار قابلیت شمارش روز در این نرم افزار، قابلیت شمارش تعداد ساعت نیز در این نرم افزار وجود دارد که به شما دقیقا نشان می دهد که الان چند ساعت است که یکی از عادت های بد خود را کنار گذاشته اید که از این قابلیت می توانید برای غلبه بر استفاده از داروهایی که به آنها اعتیاد دارید و یا غلبه بر عادت های بد دیگری که دارید استفاده کنید. مثلا می توانید برای غلبه بر خوردن غذاهای فست فود از این قابلیت استفاده کنید و بهره ببرید.

نرم افزار Sobriety Counter – Bad Habits در مارکت گوگل پلی رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش 500,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.7 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت ای.پی.کی یار نصب نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Sobriety Counter – Bad Habits:

آنالیز و دنبال کننده عادت های بد

قابلیت دادن جایزه:

به این صورت است که مثلا اگر شما هفته ای 100 دلار برای غذاهای فست فود مصرف می کنید، وقتی شروع به ترک این عادت می کنید این قابلیت به شما نشان می دهد که تاکنون چقدر از نخوردن غذاهای فست فود پول ذخیره و صرفه جویی کرده اید.

دارای قسمت انگیزه دادن که در این قسمت می توانید دلیل ترک عادت های بد خود را بنویسید و هر بار که به آنها نگاه کنید باعث افزایش انگیزه شما خواهد شد

و بسیاری از قابلیت های دیگر

:


برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود X-plore File Manager فایل منیجر اندروید

دانلود X-plore File Manager فایل منیجر اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران