نسخه جدید و آخر برنامه Quit Tracker: Stop Smoking Premiumترک سیگار برای اندروید

دسته بندی:

بررسی نرم افزار Quit Tracker: Stop Smoking Premium:

آیا شما می خواهید سیگار کشیدن را ترک کنید و برای این کار به چیزی نیاز دارید که انگیزه خود را در این جهت بالا ببرید؟ اگر این چنین است پس این نرم افزار یک گزینه عالی برای شماست زیرا این نرم افزار به شما نشان خواهد داد که چقدر پول از طریق ترک سیگار تاکنون ذخیره کرده اید.این نرم افزار همچنین به شما نشان خواهد داد که زمان ترک سیگار شما چقدر است و چقدر زمان از موقع ترک شما می گذرد. همچنین این نرم افزار به شما نشان خواهد داد که چقدر با نکشیدن سیگار به عمر شما اضافه شده است.

با کمک این نرم افزار همچنین می توانید ببینید که چقدر از عمر خود را با سیگار کشیدن از دست داده اید و همچنین چه تعداد سیگاری تاکنون کشیده اید ولی در عین حال این را نیز به شما نشان خواهد داد که چه فواید و امتیازهایی با سیگار نکشیدن نصیب شما خواهد شد که این قابلیت نرم افزار، برای کسانی که قصد ترک سیگار را دارند یک ابزار انگیزشی بسیار خوب می باشد.

یک ابزار انگیزشی بسیار خوب در این نرم افزار تعبیه شده که تاثیرات ترک سیگار بر شما را به شما نشان خواهد داد و همچنین به شما نشان خواهد داد که چه مدت دیگر از بند سیگار کشیدن به صورت کامل رها خواهید شد.

نرم افزار Quit Tracker: Stop Smoking Premium در مارکت گوگل پلی رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش 1,000,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت ای.پی.کی یار نصب نمایید.

:


برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود X-plore File Manager فایل منیجر اندروید

دانلود X-plore File Manager فایل منیجر اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران