دانلود اکشن Bob the robber 3

دسته بندی:

Bob The Robber 3 v1.8.12 Mod – بازی اکشن و سرگرم کننده “باب دزده 3” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات چک پوینت های بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Bob The Robber 3 – باب دزده 3 نام سومین قسمت از سری بازی های Bob The Robber در سبک اکشن و تفننی می باشد که به وسیله شرکت بازی سازی Kizi Games کشور هلند تهیه و توسعه داده شده و به شکل کاملاً رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. ما نیز همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی، آن را تهیه و به درخواست شما عزیزان منتشر نموده ایم و به عنوان اولین وب سایت ایرانی، این بازی را به همراه نسخه مود شده انحصاری اش به شما دوستان تقدیم می کنیم. در مطلبی دیگر از سایت ای.پی.کی یار نسخه چهارم این بازی یعنی Bob The Robber 4 را نیز خدمتتان معرفی کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی نام آن وارد صفحه مربوط به آن بازی شده و آن را نیز به صورت رایگان به همراه نسخه مود شده از ای.پی.کی یار دانلود کنید. Bob The Robber 3 نسبت به قسمت چهارم حجمی تقریباً یک سوم دارد و جزو کم حجم ترین و سبک ترین بازی های اکشن اندرویدی به حساب می آید. با اینکه این عنوان خیلی ساده و کم حجم است اما هیجان بالایی دارد. در Bob The Robber 3 شما در نقش شخصیت اصلی مجموعه بازی های Bob The Robber یعنی باب هستید که یک دزد حرفه ای می باشد. باب از مشتریان مختلف سفارش دزدی می گیرد و با نفوذ به مناطق حساس و امنیتی، تلاش می کند تا چیزی که مشتریانش به دنبالش هستند را در ازای دریافت مبلغی بالا به سرقت ببرد!

در بازی Bob The Robber 3 نیز مثل بازی های دیگر این مجموعه همین محتوای داستانی پیگیری می شود. شما در 10 مرحله کلی سفارشات سرقت می گیرید و باید در مأموریت هایی خطرناک، حساس و خیلی حرفه ای سعی کنید در مکان هایی که عبور و مرور در آن ها سخت است به سرقت اشیاء مختلف بپردازید. هدف اصلی شما در طول بازی رفتن از یک نقطه شروع به نقطه مقصد می باشد. در طول مسیر می بایست از موانع متفاوتی عبور کنید و آیتم های گوناگونی را جمع آوری کنید. به جز آیتم های اصلی، آیتم های فرعی و امتیازی خاصی نیز وجود دارند که با جمع آوری آن ها می توانید امتیاز مراحل را به صورت کامل به دست بیاورید. اما چیزهایی نیز در این مراحل هستند که کار را برای شما سخت و چالش برانگیز می کنند. مهم ترین آن ها عبارت اند از دوربین های مدار بسته که در صورت مشاهده شما، آژیر خطر به صدا در می آید و شما بازنده هستید. این دوربین ها هر چند ثانیه جهت خود را تغییر می دهند و این یعنی فرصتی مناسب برای فرار از دید آن ها! به جز دوربین ها، نگهبانانی هم در بخش های مختلف وجود دارند که یا باید آن ها را جا بگذارید یا قبل از اینکه متوجه حضورتان شوند آن ها را بیهوش کنید. در بازی Bob The Robber 3 همچنین پازل های ساده و پیش پا افتاده ای هم برای باز کردن قفل ها و … وجود دارد. در مجموع می توان گفت که این بازی با توجه به حجم خیلی کمی که دارد یک بازی سرگرم کننده و تفننی است که برای مدتی هرچند کوتاه می تواند شما را سرگرم کند. در ادامه می توانید آخرین نسخه رسمی Bob The Robber 3 را به همراه نسخه مود شده اختصاصی ای.پی.کی یار از بخش دانلود باکس دریافت کنید. Bob The Robber 3 بیشتر از 10 میلیون بار دانلود داشته است.



  • تغییرات نسخه 1.8.12

    • - Small game tweaks
    • - Bug fixes
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران