دانلود بازی نقش آفرینی Dungeons of Dreadrock

دسته بندی:

Dungeons of Dreadrock v1.13 Mod – بازی نقش آفرینی و داستانی “سیاه چاله های کوهستان وحشت” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید درون برنامه ای رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dungeons of Dreadrock – سیاه چاله های کوهستان وحشت اولین بازی رسمی استودیوی آلمانی Christoph Minnameier در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) است. این بازی در قالب یک عنوان رایگان ساخته و برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده است. ای.پی.کی یار به عنوان اولین وب سایت ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه این بازی کرده و آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده برای شما عزیزان تدارک دیده است. Dungeons of Dreadrock درواقع یک بازی در سبک Dungeon Crawler با اقتباس از بازی های رترو و کلاسیک موسوم به Old School که در دهه 80 میلادی محبوبیت زیادی داشتند به حساب می رود. این بازی ویژگی منحصر به فرد خاصی ندارد اما کلیت آن بسیار نوستالژیک و جذاب است. مثل هر بازی کلاسیک دیگری که در همین سبک عرضه شده، بازی Dungeons of Dreadrock هم ویژگی های رایج و استاندارد این نوع عناوین را دارد که یکی از مهم ترین آن ها سبک چالش برانگیز آن است. سازنده بازی می گوید که این عنوان با ایده برداری از بازی های کلاسیک معروفی مثل Dungeon Master و Eye of the Beholder طراحی شده است. ماجراهای این بازی در یک سیاه چاله بسیار عمیق و بزرگ دنبال می شود. سیاه چاله ای که ورود به آن احمقانه ترین کاری است که هر کسی می تواند کند! این سیاه چاله با تله های مرگبار، دشمنان متعدد و مسیرهای پیچیده و خطرناکی پوشیده شده است و همین مسئله باعث شده تا ورود به آن برگشتی نداشته باشد. در ادامه با ای.پی.کی یار در معرفی این بازی و توضیح داستان جالب و قهرمانانه اش همراه باشید.

بازی Dungeons of Dreadrock با داستانی حماسی و تحسین برانگیز طراحی شده است. داستان بازی در دنیایی باستانی رخ می دهد. جایی که وجود یک سیاه چاله شیطانی بزرگ و قدیمی باعث شده تا مردم سرزمین های اطراف با نفرین های مختلف دست و پنجه نرم کنند. این سیاه چاله در یک کوهستان سرد واقع شده و به خاطر اتمسفر خوفناک و اسرارآمیزش به سیاه چاله های کوهستان وحشت شهرت پیدا کرده است. با شروع زمستان هر سال، یک پسر جوان از سرزمین های پادشاهی همجوار این سیاه چاله مأمور می شود تا به تنهایی وارد این مکان نفرین شده بشود و دشمن انسان ها که به نام پادشاه کوهستان معروف است را شکست دهد. اما طی چندین و چند سال، هر پسر جوانی که به این سیاه چاله وارد شد دیگر بازنگشت. این بار نوبت یک پسر جوان دیگر است که این مأموریت احتمالاً بدون بازگشت را قبول کند. خواهر او برای حمایت از برادرش او را تا جلوی ورودی سیاه چاله همراهی می کند و پسر جوان وارد سیاه چاله می شود. اما خواهر که نگران برادرش است و طاقت صبر کردن ندارد قانون را زیر پا گذاشته و وارد سیاه چاله می شود. در بازی Dungeons of Dreadrock شما در نقش خواهر فداکار و شجاع این پسر و قهرمان داستان هستید که با ورود به این سیاه چاله پا به خطرناک ترین جایی که فکرش را نمی کردید گذاشتید. حالا شما باید با نابود کردن دشمنان و نیروهای شیطانی پادشاه کوهستان سعی کنید برادر خود را پیدا کرده و او را نجات دهید. بازی از نمای بالا دنبال می شود و شما می توانید شخصیت بازی را در مسیرهای مشخصی حرکت دهید. امکان استفاده از سلاح ها و آیتم های گوناگون در Dungeons of Dreadrock فراهم شده است. گرافیک بازی پیکسلی و دو بعدی است تا به خوبی تجربه مشابهی از بازی های کلاسیک رترو را برای شما به ارمغان بیاورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های اصلی بازی حتماً نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی آن بی اندازید و سپس از طریق لینک های مستقیم ای.پی.کی یار اقدام به دریافت آخرین نسخه این بازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.13

    • - Added virtual DPAD
    • - Added volume slider
    • - Added gamepad button remapping
    • - Added option to cheat-unlock any level from menu
    • - Removed bad language
    • - Bugfixes
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران