دانلود نسخه کامل Amnesia Escape

دسته بندی:

Amnesia – Room Escape Games v1.4 Mod – بازی ماجراجویانه و پازلی “فراموشی” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (راهنمایی های بسیار زیاد) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Amnesia – Room Escape Games – فراموشی: بازی اتاق فرار عنوان یکی دیگر از بازی های ساخته شده توسط استودیوی خلاق Escape Adventure Games کشور روسیه است که در قالب یک بازی اریگان با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی قرار گرفته است. مثل همیشه این بار نیز به محض انتشار یک بازی جذاب دیگر آن را تهیه و برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی خدمت شما عزیزان معرفی و منتشر کرده ایم. این استودیو پیش تر نیز با ساخت بازی هایی دقیقاً در همین سبک مثل بازی Scary Horror Escape به یکی از فعال ترین شرکت های بازی سازی در سبک بازی های اتاق فرار تبدیل شد. Amnesia – Room Escape Games با ادامه دادن همین روند جذاب، یکی دیگر از نزدیک به 15 بازی مشابه در این سبک است. اگر از دوست داران بازی های ماجرایی و معمایی هستید و به بازی های داستانی و مرموز علاقه دارید Amnesia – Room Escape Games پیشنهاد خیلی خوبی برای شما است. پس با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی به ویژگی های کلی این بازی و داستان اسرارآمیز و معمایی اش بی اندازیم تا بیشتر با این عنوان آشنا شویم. قابل ذکر است که در کنار نسخه اصلی ما همچنین یک نسخه مود شده انحصاری نیز تهیه کرده ایم.

بازی Amnesia – Room Escape Games داستانی از یک قربانی را روایت می کند که به اجبار توسط یک گروه ناشناس به مکانی ناشناخته برده شده و روی او آزمایش های خاصی انجام می شود. قسمت مهمی از این آزمایش ها شستشوی مغزی بوده است. با این کار تمام حافظه شخصیت اصلی بازی یعنی قربانی این داستان حذف می شود. این همه ماجرا نیست و بدترین قسمت اینجاست که این افراد بعد از اینکه آزمایش های خود را روی این شخصیت انجام دادند به او یک ویروس خاص تزریق می کنند که تا 24 ساعت به او فرصت می دهد و بعد از آن باعث مرگ او می شود. حالا شما در نقش این شخصیت که سراسیمه است و بدون هیچ خاطره ای در ذهن، نیاز به کمک برای نجات جانش دارد. خوشبختانه او قبل از اینکه این بلاها سرش بیاید در نقاط مختلفی از یک عمارت که به نظر می رسد محل زندگی او است قرار داده و به او راهنمایی های زیادی می کند. بازی از جلوی درب عمارت شروع می شود و شما باید برای ورود به خانه راهی پیدا کنید. در نامه ای که توسط خود شخصیت اصلی قبل از ربوده شدن نوشته شده، یک پادزهر برای ویروس مورد نظر وجود دارد که در نقطه ای از این عمارت قرار گرفته است. حالا شما باید با حل کردن پازل ها و معماهای بازی و دنبال کردن خط داستانی سعی کنید این پادزهر را قبل از اینکه دیر شود پیدا کرده و جان خودتان را نجات دهید! بازی Amnesia – Room Escape Games در سبک Point and Click با ماهیتی ترکیبی از بازی های Hidden Objects و پازلی است که می تواند با داستان جالب و معماهای متنوع و خوش ساخت شما را مدت ها سرگرم کند. برای دریافت آخرین نسخه این بازی به شکل تست شده می توانید از لینک های مستقیم ای.پی.کی یار استفاده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Sonic Dash Go بازی سونیک اندروید بدون دیتا+مود

دانلود Sonic Dash Go بازی سونیک اندروید بدون دیتا+مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران