آخرین نسخه پازل و فکری Riverside Merge

دسته بندی:

Riverside Merge v1.34.440 Mod – بازی پازلی و ادغام “دهکده کنار رودخانه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (اسکناس و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Riverside Merge – دهکده کنار رودخانه بازی سرگرم کننده و جالب دیگری از استودیوی آمریکایی Lion Studios است که حالا با نام Lion Studios Plus در گوگل پلی شناخته می شود. این استودیو به خاطر ساخت بازی های زیادی در سبک تفننی و پازلی معروف شده است. برخی از معروف ترین بازی های عرضه شده توسط این شرکت بازی سازی عناوینی مثل Big Big Baller , Flip Trickster – Parkour Simulator , Love Balls , Happy Glass , Slap That – Winner Slaps All ، Mr. Ninja و یا Rope Savior 3D هستند که پیش تر در مطالب دیگری از ای.پی.کی یار تقدیم حضورتان شده بودند. در این مطلب از سایت ای.پی.کی یار قصد معرفی یک بازی جالب و خوش ساخت دیگر از این استودیو را داریم. بازی مورد نظر Riverside Merge نام دارد که از بسیاری جهات به بازی دیگری از همین توسعه دهنده یعنی Merge Villa شباهت دارد. نه تنها سبک طراحی ها و ایده اصلی، بلکه حتی نوع روند و سبک گیم پلی بازی نیز درست شبیه به Merge Villa است. هر دوی این بازی ها در سبک بازی های موسوم به ترکیب و ادغام (Merge) طراحی شده اند که ماهیتی پازلی دارند. در ادامه با ای.پی.کی یار در معرفی و بررسی کلی این بازی سرگرم کننده همراه باشید.

Riverside Merge داستان شهری کوچک به نام ریورساید (Riverside) را روایت می کند که مدتی قبل به خاطر یک زلزله مهیب تقریباً همه چیز در آن از بین رفت و با خاک یکسان شد. ساختمان ها، خیابان ها، پارک ها و محیط های دیگری که در این شهر وجود داشتند به خاطر این زمین لرزه آسیب زیادی دیدند. ساکنین این منطقه به کمک شما نیاز دارند تا این شهر را دوباره بازسازی کرده و به روزهای اوج قبل از این اتفاق برگردانید. بازی دارای دو بخش است. بخش اول بخش پازلی و امتیازی آن است که طی آن می توانید با ترکیب و ادغام آیتم های یکسان، یک ایتم بهتر ایجاد کنید. تمام این آیتم ها درواقع ابزارهای مورد نیاز شما برای بازسازی و تعمیر هستند. این ابزارها شامل چیزهایی همچون پیچ گوشتی، چکش، قلم رنگ و … هستند. با ترکیب دو ابزار یکسان یک ابزار دیگر بسازید و مجدداً این کار را تکرار کنید تا چیزهای لازم برای هر مرحله را به دست بیاورید. در بخش دوم بازی Riverside Merge می توانید با کمک این ابزارها و البته پول هایی که کسب کرده اید اقدام به بازسازی مرحله به مرحله ساختمان ها و دیگر بخش های بازی کنید. برای مثال شما می توانید خانه ها را بازسازی کنید، فروشگاه ها را تعمیر کنید، رستوران ها را نوسازی کنید و پارک های داخل شهر را از نو بسازید. در بازی Riverside Merge مأموریت های زیادی وجود دارند و روند تفننی و جالب آن باعث می شود تا شما مدت ها سرگرم شوید. برای دانلود آخرین نسخه این بازی به شکل معمولی یا مود شده از طریق لینک های مستقیم ای.پی.کی یار در ادامه همین مطلب استفاده کنید.

نکته: ماهیت کلی Riverside Merge آفلاین است اما در هر بار اجرای بازی باید ابتدا اینترنت شما متصل باشد. بعد از ورود به بخش اصلی می توانید اینترنت خود را قطع کنید.



  • تغییرات نسخه 1.34.440

    • - Enjoy new tasks!
    • - Fixed some bugs
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود بازی کندی کراش ساگا Candy Crush Saga +مود

دانلود بازی کندی کراش ساگا Candy Crush Saga +مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران