Mini Mini Farm - بازی شبیه ساز مزرعه خیلی کوچک" اندروید مود

دسته بندی:

Mini Mini Farm v5.8 Mod – بازی شبیه ساز سرگرم کننده و کم حجم “مزرعه خیلی کوچک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (سکه بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mini Mini Farm – مزرعه خیلی کوچک چهارمین بازی از استودیوی ژاپنی CoffeeBreak در سبک بازی های شبیه سازی است که به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی کل دنیا قرار گرفته است. همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی، ای.پی.کی یار نیز تصمیم گرفت تا آخرین نسخه آن را همراه با یک نسخه مود شده انحصاری برای شما عزیزان آماده سازی کند. این بازی برای اولین بار در بین سایت های ایرانی توسط ای.پی.کی یار معرفی و عرضه می شود. استودیوی CoffeeBreak به خاطر ساخت بازی های به شدت کم حجم و پیکسلی معروف است. بازی Mini Mini Farm نیز یکی از همین بازی هاست که با حجم نهایی نزدیک به 20 مگابایت یک بازی به شدت کم حجم و مینیمالیستی محسوب می شود. این بازی در سبک پیکسل آرت طراحی شده و همه چیز در بحث طراحی های آن از نوع طراحی های پیکسلی و شبیه به بازی های دهه 80 و اوایل 90 میلادی است. این سادگی بیش از حد اگرچه ممکن است بیشتر از اندازه پیش پا افتاده بودن بازی را نشان دهد اما اتفاقاً برعکس، این بازی به نوبه خود بسیار جالب و پر از بخش های جذاب و سرگرم کننده است. در ادامه با ای.پی.کی یار همراه باشید تا شما را بیشتر با این اثر هنری کم حجم آشنا کنیم.

بازی Mini Mini Farm یک بازی مزرعه داری (Farming game) است که در آن شما در نقش یک کشاورز هستید و می بایست مزرعه ای کوچک بسازید و آن را به روش های مختلف گسترش دهید. شما در نقش کسی هستید که به یک جزیره دورافتاده اعزام شده تا با راه اندازی یک مزرعه آن جزیره را رونق داده و به شکلی آبادسازی کند. شما می توانید با کاشت و برداشت محصولات مختلف و پرورش حیوانات اهلی مزرعه خود را توسعه دهید. شما باید با جمع آوری منابع مختلف برای مزرعه خود مسیر موفقیت را شروع کنید. مأموریت ها و بخش های متنوع زیادی در این بازی وجود دارد که برخلاف ظاهر ساده و حجم خیلی کم به نوعی تعجیب برانگیز است. این بازی به کسانی پیشنهاد می شود که به عناوین ساده و تفننی در سبک مزرعه داری علاقه دارند. ظاهر بازی را دست کم نگیرید چرا که استراتژی ها و قوه مدیریتی شما است که به شما اجازه پیشروی در بازی می دهد. سازنده بازی می گوید که Mini Mini Farm می تواند یک بازی بسیار سرگرم کننده برای کسانی باشد که این نوع از بازی ها را به خوبی می شناسند. به خاطر طراحی های ساده و گرافیک پیکسلی و حجم به شدت کم این بازی قابل اجرا روی تمامی دستگاه های اندرویدی است که حداقل از اندروید 4.4 به بالا پشتیبانی می کنند. بازی Mini Mini Farm با بیش از 1 میلیون دانلود در گوگل پلی ثابت کرده که جذاب بودن یک بازی صرفاً به حجم زیاد و گرافیک سنگین آن ارتباطی ندارد. همین حالا می توانید با مراجعه به بخش دانلودباکس ای.پی.کی یار به رایگان آخرین نسخه این عنوان را به صورت معمولی یا مود شده دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 5.8

    • Area 5 has been released!
    • It's finally complete.
    • Countermeasures for crashes.
دانلود Sky Clash - آپدیت جدید بازی استراتژی نبرد آسمانی

دانلود Sky Clash - آپدیت جدید بازی استراتژی نبرد آسمانی" اندروید!

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران