دانلود نسخه کامل اکشن بهترین راه آدمکشی اندروید مود A Way To Slay Bloody Fight And Turn-Based Puzzle

دسته بندی:

A Way To Slay v2.1 Mod – بازی اکشن بهترین راه آدمکشی مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

A Way To Slay – Bloody Fight And Turn-Based Puzzle یک بازی اکشن متفاوت و خاص با طراحی و ساخت عالی از LaLapp برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. در این بازی طیف گسترده ای از شوالیه ها، سامورایی ها، مزدوران، دزدان دریایی، اورک ها، قاتلان و حتی مافیا اطراف شما را احاطه کرده اند و این شما هستید که باید بهترین راه را برای کشتن ان ها و زنده ماندن بیابید! شمایید و تک شمشیری که در دستان تان قرار دارد، با آن به سمت دشمنان بتازید و نابود شان کنید! مبارزه های شما همگی در دوران قرون وسطایی صورت می پذیرد و در همه ماموریت های تان باید خون و خونریزی به راه بیندازید و سامورایی داستان بازی شوید ؛ دشمن را نشانه بگیرید و حمله کنید! دشمنان هم قدم به قدم و همراه با شما نزدیک تان می شوند و کوچکترین حرکت اشتباه به قیمت جان تان تمام خواهد شد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن – شمشیری هستید A Way To Slay – Bloody Fight And Turn-Based Puzzle را امتحان کنید و بگویید ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر ؟!

 

 

 

بازی A Way To Slay – Bloody Fight And Turn-Based Puzzle تا به این لحظه 100.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در ای.پی.کی یار جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید آن را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی V2.1 :

* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است

 

 



برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دانلود Block City Wars بازی نبرد در شهر پیکسلی+دیتا و مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران