جدیدترین نسخه Bulu Monster نقش آفرینی جالب هیولا بولو اندروید مود

دسته بندی:

Bulu Monster v4.8.0 Mod – بازی نقش محور جالب و سرگرم کننده جزیره هیولاها اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (Bulu Points – افزایش بجای کاهش!) درخواستی شما عزیزان

Bulu Monster – هیولا بولو بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی برای اندروید است که استودیوی بازیسازی Sigma Game Limited آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در بازی Bulu Monster شما به یک مربی هیولا تبدیل می شوید، کسی که در جزیره هیولاها زندگی میکند! بیش از 150 هیولای مختلف برای پرورش، آموزش، استفاده در مبارزه ها و … وجود دارد که شما به عنوان یک مربی همه ان ها را زیر نظر میگیرید! امکان رقابت با کاربران آنلاین سراسر جهان و یا دوستان شما نیز وجود دارد، با اتصال اینترنت با ان ها ارتباط برقرار کنید و هیجان را دو چندان نمایید! فروشگاه آنلاین به شما امکان خرید انواع تجهیزات را می دهد، با کسب پول می توانید آیتم های جدید را برای هیولاهای خود خریداری کنید و قدرت ان ها را افزایش دهید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نقش محور هستید بدون شک Bulu Monster با طراحی و ساخت عالی نظرتان را جلب میکند ؛ سازنده چندین و چند بار در توضیحات بازیش عنوان کرده که Bulu Monster نسبت به بازیهای مشابه یک سر و گردن بالاتر است، شما نیز ان را تست بکنید و بگویید صحبت توسعه دهنده بازی چه میزان معتبر است؟!

بازی Bulu Monster تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود از سرورهای پرسرعت ای.پی.کی یار دانلود بکنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت؛ هر دو نسخه اصلی و مود Bulu Monster توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.

تغییرات نسخه ی V4.8.0 :

* رویداد جدید رفع مشکلات بازی .

برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران