نسخه جدید و آخر Spoonz x Blocks برای اندروید

دسته بندی:

Spoonz x Blocks v2.2.5 Mod – بازی پازل جالب و محبوب اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Spoonz x Blocks – اسپونزها و بلوک ها بازی محبوب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت قابل قبول برای اندروید است که استودیوی بازیسازی RedpotionGames Co., Ltd آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را به همراه مود با پول بی نهایت حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Spoonz x Blocks برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی پازلی جالب و اعتیاد آور با صدها مرحله چالش برانگیز، امکان بازی آفلاین و محیطی شبیه به بازی آرکانوید را تجربه کنید که در آن می بایست بلوک ها را با یک توپ از بین ببرید! به عنوان بازیکن با پرتاب توپ به سمت بلوک ها، کاراکترهای اسپونز و دوستان شان را آزاد کنید! امکان بازی با دوستان و کاربران آنلاین سراسر جهان نیز در بازی فراهم گردیده است، با دوستان فیسبوکی تان رقابت کنید و ببینید چه کسی می تواند بالاترین امتیاز را کسب کند! بازی شما در Spoonz x Blocks در انواع مکان های مختلف مثل کارخانه، جنگل، آتشفشان، صحرا، شهر، فضا و غیره صورت می پذیرد و بیش از 200 مرحله مختلف انتظار تان را می کشند! اگر به دنبال یک بازی پازل و خوب برای گذراندن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Spoonz x Blocks نظرتان را جلب میکند!

بازی Spoonz x Blocks تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت ای.پی.کی یار دانلود بکنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.

تغییرات نسخه ی V2.2.5 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود بازی کندی کراش ساگا Candy Crush Saga +مود

دانلود بازی کندی کراش ساگا Candy Crush Saga +مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران