نسخه جدید و آخر Lens Distortions Full برای اندروید

دسته بندی:

Lens Distortions v3.0.17 [Subscribed] – اپلیکیشن افکت گذاری طبیعی تصاویر اندروید نسخه اشتراکی و کامل برنامه به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان

بی شک افکت گذاری و اعمال فیلتر های مختلف بر روی عکس ها در هنگام ویرایش امری اجتناب نا پذیر است که هر کسی برای داشتن تصویری زیبا تر به سراغ ان می رود. تنها کافیست نگاهی به مارکت اندروید داشته باشید و ببینید که اپ های مختلفی در این زمینه منتشر شده اند اما بهتر است بدانید که تمامی آن ها دارای امکانات و کیفیت لازم نیستند. اگر به دنبال لنز ها و مجموعه ای از افکت های واقعی هستید در این پست با ما همراه باشید. Lens Distortions Subscribed عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات برای افکت گذاری بر روی تصاویر به صورت کاملا طبیعی است که توسط Lens Distortions برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تمامی افکت های موجود در این اپ از دنیای واقعی الهام گرفته شده و تنها با یک لمس قادر هستید تا ان ها را بر روی عکس های با کیفیت خود بنشانید! نور خورشید، مه هایی غلیظ، برف و یا باران جزئی از این افکت ها به شمار می روند که حتی بی روح ترین تصاویرتان را زنده می کند و جلوه ای خاص به آن ها می بخشند. تمامی افکت ها در دسته بندی هایی خاص قرار دارند تا بتوانید به راحتی ان ها را بیابید و نیاز هایتان را تنها با چند اشاره برطرف کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lens Distortions اندروید :

  • دسترسی به مجوعه ای از افکت های طبیعی
  • اعمال افکت ها به صورت کاملا واقعی بدون هیچ گونه مشکلی
  • انتخاب افکت مورد نظرتان در بین صد ها حالت مختلف
  • دسته بندی تمامی افکت های موجود در گروه های گوناگون
  • دسترسی به ابزاری مختلف نظیر تنظیم نور صفحه، پویایی و …

اپلیکیشن Lens Distortions با پشتیبانی از طیف وسیع افکت های طبیعی و کاربرپسند توسط توسعه دهنده اش با حق اشتراک 4.99 دلاری منتشر شده است که با دریافت نسخه اشتراکی ان از سایت ای.پی.کی یار جزو اولین کاربرانش در ایران و حتی جهان خواهید بود! در نسخه ما همه قابلیت ها به صورت رایگان در دسترس شما هستند و بدون محدودیت زمانی می توانید از ان ها بهره ببرید .

تغییرات نسخه v3.0.17 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دانلود PicsArt–Photo Studio FULL ویرایش عکس اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران