نسخه آخر و کامل SURE Universal Smart TV Remote برای موبایل

دسته بندی:

SURE Universal Smart TV Remote اپلیکیشن و ابزاری فوق العاده برای کنترل از راه دور است.

اگر شما به دنبال یک کنترل از راه دور برای سامسونگ یا LG Smart TV، Roku TV، Kodi و دیگر دستگاه های رسانه ای هوشمند هستید، SURE Universal ™ راه حل همه جانبه شماست. نسخه جدید با قابلیت آمازون الکسا در اختیار شما عزیزان است.SURE Universal Smart TV Remote بسیار آسان برای استفاده است! در عرض چند دقیقه پس از دانلود، شما می توانید تلویزیون هوشمند، پخش رسانه ای، تهویه هوا و بسیاری از دستگاه های دیگر را کنترل کنید. پیشنهاد میکنیم که حتما امتحان کنید.آمازون الکسا و SURE Universal به طور کامل یکپارچه شده اند. از این ویژگی استفاده کنید و از دستورات صوتی داخل برنامه به راحتی استفاده کنید.

★ عکس و فیلم را از تلفن خود به یک تلویزیون هوشمند منتقل کنید ★ با استفاده از WiFi و DLNA، می توانید تصاویر و فیلم ها را از تلفن خود به یک تلویزیون هوشمند ارسال کنید. عکس های و فیلم های مورد علاقه خود را به راحتی بر روی صفحه تلویزیون با وضوح بالا نگاه کنید.

★ کپی فایل با شبکه های مشترک ★ با کپی فایل شما می توانید فایل ها را از پوشه های مشترک در یک شبکه محلی به دستگاه تلفن همراه خود و از دستگاه تلفن همراه خود به یک شبکه محلی کپی کنید.

SURE Universal برنده جایزه بزرگ در مسابقه برنامه گوشی هوشمند آسیا در سال 2016 شد. در حال حاضر SURE Universal Smart TV Remote در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 50 میلیون بار از سراسر جهان این اپلیکیشن دانلود شده است.حال میتوانید این اپلیکیشن قدرتمند را از سرورهای پرسرعت ای.پی.کی یار با لینک مستقیم دانلود نمایید.

آخرین تغییرات برنامه:

ویژگی های جدید و رفع اشکالات



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Call Recorder – ACR برنامه ضبط تماس های تلفنی

دانلود Call Recorder – ACR برنامه ضبط تماس های تلفنی

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران