نسخه جدید و آخر Air Messages Pro

دسته بندی:

نسخه جدید و آخر برنامه آیر مسیج Air Messages Pro 2.5.1 برنامه پیام رسان جهانی اندروید

Air Messages Pro برنامه ی ارتباطی میباشد كه كاربران پیام های جغرافیایی را برای هم ازسال میكنند. یك ایده ی جدید كه نقشه ها، شبكه های اجتماعی و ایده های فوری پیغام رسانان را در خود تركیب كرده است. این برنامه برای اولین بار در BlackBerry Beta Zone انتشار یافته و هزاران نفر از ان استفاده كرده اند. به واسطه ی فیدبك های ارسالی كاربران، تهیه كننده ی این برنامه تغییراتی را در ان حاصل كرده است.

ویژگی های برنامه :

– میتوانید دوستانتان را در سراسر دنیا ملاقات كرده و پین BBM خود را به اشتراك بگذارید. – در هر پیام پرتاب شده ، كاربران میتوانند باهم گفتگو كنند. – نوتیفیكیشن قطبی – پین BBM برای جستجوی اسان دوستان در سرتاسر جهان – پین فیسبوك، تلگرام و واتس اَپ برای شناخت شما از طرف مردم – برنامه ی تبلیغاتی Air Message

– ایده ی اصلی ، ارتباط جغرافیایی میباشد. كاربران به طور آزادانه برای هم پیام پرتاب میكنند (قابلیت پیام های مخفی نیز وجود دارد) – هر زمان یك كاربر پیامی را برمیدارد بعد از ان پیام ناپدید میشود . زمانی میتواند پیام را بردارد كه در محدوده ی ١٠٠ كیلومتری ان بوده و در ان محدوده پیام پنهان را بخواند. – هر كاربر میتواند به طور تصادفی پیامی را پرتاب كند. در واقع پیام در سرتاسر جهان به كمك كاربران سیر میكند. – ٥ نوع ایكون برای نشان دادن وجود پیام و موقعیت جغرافیایی روی نقشه جهانی وجود دارد. سرعت و ثبات نقشه نیز بهبود یافته است. – كاربران تهاجمی به طور كامل دیگر نمیتوانند از برنامه استفاده كنند.از طریق دكمه ی ریپورت میتوانید وجود انها را اطلاع دهید. – كاربران میتوانند از طریق BBM Pin دوستانشان را در سرتاسر جهان پیدا كنند.


تغییرات نسخه 2.5.1 :

Fixing core functionalities



برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Yahoo! Mail  برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دانلود Yahoo! Mail برنامه رسمی یاهو میل اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران