نسخه آخر و کامل Mad City III LA Undercover برای موبایل

دسته بندی:

Mad City III LA Undercover بازی شبیه جی تی ای با گرافیک عالی

Mad City III راه را برای بازی های جنایی باز می کند.

در عصر ماشین ها و معاملات غیرقانونی، پلیس دائما در حال مبارزه با تکامل داستان یک مرد است که به سمت شهر جنایتکار می رود. شما شهر تمیز را می بینید، بندر بزرگ، ساحل زیبا و آفتاب روشن. و البته شما می توانید به محله های فقیرنشین، خانه های خالی و زمین زراعی دسترسی پیدا کنید، اما این باعث می شود که شما به زندگی واقعی نزدیک شوید. در این بازی شما اغلب در تیراندازی، تعقیب، سرقت خودرو، جنگ با پلیس و خرید تفنگ و مهمات هستید. شما به عمق بخش جنایتکارانه شهر، تکمیل مأموریت ها می پردازید، اکثر ماموریت ها و دوستان شما باعث می شوند تا شما به انجام موارد غیر قانونی بپردازید.شما در این بازی راحت به خواسته های خود دست پیدا میکنید.پول – خانه – ماشین و… .

Mad City III LA Undercover در سبک بازی های جی تی ای می باشد و نیاز به دیتا ندارد

این بازی در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است و امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.این بازی توسط استودیو بازیسازی Extereme Games تهیه شده و حال میتوانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای قدرتمند ای.پی.کی یار دانلود نمایید.

ویژگی های بازی:

گرافیک صاف (شما می توانید سطح گرافیکی را انتخاب کنید) بهبود بهینه سازی داستان جالب انتخاب وسیع اتومبیل ها، اسلحه، قایق ها و موتورسیکلت ها پلیس همیشه خیابان های شهر را کنترل می کند شما همیشه اقداماتی را دنبال می کنید: پیگیری، تیراندازی، سرقت و انفجار جهانی باز وجود جزیره

و….

آخرین تغییرات بازی:

ذکر نشده است

تریلر بازی(مشاهده کنید و دانلود نمایید)




برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود بازی DEAD TARGET: Zombie هدف مرده+مود

دانلود بازی DEAD TARGET: Zombie هدف مرده+مود

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران