نسخه جدید و آخر One Piece Treasure Cruise برای اندروید

دسته بندی:

One Piece Treasure Cruise v8.1.2 Mod – بازی ماجراجویی و نقش محور وان پیس اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خون نامحدود آسیب زیاد به دشمن) درخواستی شما عزیزان

One Piece Treasure Cruise – یک تکه از گنج کروز بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی BANDAI NAMCO Entertainment Inc برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی One Piece Treasure Cruise که تا به امروز شصت میلیون دانلود داشته است از محبوب ترین بازیهای نقش محور به شمار می رود که بر اساس انیمیشینی با همین نام طراحی و ساخته شده است ؛ داستان از آسیاب بادی یک دهکده شروع می شود ؛ جایی که Luffy جوان با Straw Hats روبرو می شود و این ملاقات سرنوشت ساز آن ها را به ماجراجویی و کشف گنج کروز می برد! حالا شما باید با لوفی همراه شوید و برای پیدا کردن گنج ماجراجویی جدیدتان را اغاز کنید، البته در این راه شخصیت های مختلفی همراهی تان میکنند! هر شخصیت توانایی خاص و منحصر به فرد خودش را دارد که در زمان مناسب برای جنگ از ان استفاده می کنید! گروه اختصاصی خود را با شخصیت های دوست داشتنی بسازید، شخصیت های جدید را استخدام کنید و با جمع اوری دزدان دریایی به آن ها آموزش های لازم برای فراگیری مهارت بدهید تا به قدرتمندترین افراد تبدیل شوند و راهی دریا شوید تا گنج را پیدا کنید! در این راه که به دنبال گنج هستید ماجراجویی ها و اتفاق های جالبی نیز برایتان اتفاق می افتد که تجربه یکی از زیباترین بازیهای نقش آفرینی را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای نقش آفرینی هستید بدون شک One Piece Treasure Cruise از همه نظر، نظرتان را جلب میکند.

بازی One Piece Treasure Cruise هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز عالی 4.6 از 5.0 است که ما در ای.پی.کی یار جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی One Piece Treasure Cruise را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی One Piece Treasure Cruise توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند، بهتر است این موضوع نیز بیان شود که بازی روی همه رفته چندین گیگ دیتا دارد که باید با خود بازی دریافت شود و این دیتا توسط سازنده بصورت یکپارچه عرضه نشده است.

تغییرات نسخه ی V8.1.2:

* اضافه شدن ویژگی های جدید بهینه سازیهای مختلف .

برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دانلود Magic Rush: Heroes بازی آنلاین سحر و جادو راش

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران