دانلود Bridge Constructor Portal Paid شبیه سازی شده پل سازی برای اندروید

دسته بندی:

بررسی بازی Bridge Constructor Portal:

وارد مرکز تحقیقات پل سازی شوید و پورتال پل سازی را تجربه کنید. این بازی پیوند واحدی است از نسخه کلاسیک این بازی.در این بازی جذاب، شما فردی هستید که تازه در موسسه تحقیقات پل سازی استخدام شده اید و به عنوان یک تازه کار، کارتان این است که پل ، پلکان و دیگر سازه ها را بسازید و طوری آن را ایمن سازید که کسانی که می خواهند از روی آن رد شوند دچار هیچ سانحه ای نشوند و با اطمینان از روی آن با وسیله نقلیه خود عبور کنند.

در این بازی دستتان باز است و می توانید از بسیاری از ابزارها در کار خود بهره بگیرید. ابزارهایی مانند: استفاده از ژلاتین، مکعب ها و بسیاری از ابزار دیگر.نکته خوبی که در این بازی وجود دارد این است که مراحل ابتدایی به صورت آزمایشی هستند و یک صدای راهنما شما را در اوایل کار راهنمایی می کند تا چیزی را از قلم نیندازید و تمامی نکات و ترفندها را به شما گوشزد می کند.

بازی Bridge Constructor Portal در مارکت گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که حال میتوانید نسخه آخر آن را به صورت مستقیم از سرورهای قدرتمند و پرسرعت ای.پی.کی یار دانلود نمایید.قابل ذکر است بازی فوق در حال حاضر امتیاز – از 5.0 را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از 50,000 بار توسط کاربران از سرتاسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است.

برخی از قابلیت های بازی Bridge Constructor Portal:

قابلیت ایجاد سازه های پیچیده

قابلیت اچیومنت گوگل پلی

پیشتیبانی از تبلت

و بسیاری از قابلیت های دیگر

آخرین تغییرات برنامه شامل موارد زیر است:

لذت بردن از پورتال سازنده پل! اگر شما هر گونه مسائل یا هر گونه بازخورد روبرو می شوند، لطفا به ما اطلاع دهید: [email protected]



برچسب ها
دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود آخرین نسخه بازی جنگ جهانی زامبی اندروید Zombie World War

دانلود Bus Simulator 17 بازی شبیه ساز اتوبوس اندروید+مود و دیتا

دانلود Bus Simulator 17 بازی شبیه ساز اتوبوس اندروید+مود و دیتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران