دانلود نسخه آخر برنامه لنز Lenz پخش زنده شبکه های ایرانی اندروید

دسته بندی:

با تلویزیون اینترنتی «لنز» مجموعه گسترده‌ای از محتواهای متنوع فرهنگی و آموزشی با کیفیت تصویری بی نظیر، در دسترس شما قرار میگیرد. میتوانید برنامه‌های زنده را در زمانبندی‌  از پیش تعیین شده به صورت خودکار ضبط کنید، جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف را مشاهده کردهو برنامه مورد علاقه‌تان را در هر کجا و هر زمان که مایل بودید تماشا کنید! با لنز هر زمان که مایل بودید از تماشای برنامه دلخواهتان لذت ببرید.حتی میتوانید برنامه‌های زنده را به عقب بازگردانید و یا متوقف کرده و ادامه آن را در زمان مناسب تماشا کنید؛ اگر موفق به تماشای برنامه مورد علاقه‌تان نشدید، تا ۷ روز بعد از پخش برنامه، همچنان به آن دسترسی خواهید داشت؛ علاوه بر آن می‌توانید از سیستم یادآوری اپلیکیشن استفاده کنید تا زمان پخش برنامه‌ها را به شما اطلاع‌رسانی کند.

ویژگیهای برنامه:

  • کیفیت فوق العاده تصاویر: برنامه های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید.
  • ضبط برنامه روی فضای ابری: ضبط برنامه ها روی فضای ابری یعنی در هر لحظه و هر کجا می توانید به برنامه مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید.
  •   آرشیو ۷ روزه: اگر موفق به تماشای برنامه مورد علاقه تان نشدید، نگران نباشید! حتی تا ۷ روز بعد از پخش هم می توانید آن را تماشا کنید.
  • ماشین زمان: اگر به برنامه مورد علاقه تان در پخش زنده تلویزیون نرسیدید، با یک کلیک می توانید آن را از ابتدا تماشا کنید!
برچسب ها
دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود Tapatalk VIP-100-000+Forumsبرنامه مشاهده انجمن ها

دانلود اینستافالو فالوور ایرانی اینستاگرام اندروید

دانلود اینستافالو فالوور ایرانی اینستاگرام اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران